Imurinpusseja ostamassa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Reippaasti kodinkoneliikkeeseen:
- Iltoja! Saisko pölypusseja Mielen imuriin?
- Iltaa. Juu saahan niitä. Punainen vai sininen?
- :confused: Öh... valkoisiahan ne on ennen olleet...
- Siis tämä kiinnitysosa siis. Tuntuuko jompikumpi oikeammalta väriltä?
- Öh... En mie muista... Se imuri on sininen itsessään, kai... tai sit punainen.
- Muistaisitko sarjanumeroa?
- No en... onks noi sit kovinkin erilaisia?
- Juu, nämä käy vaan juuri siihen tiettyyn sarjamalliväliin kumpainenkin. Tämä on vähän uudempaan malliin ja tämä niihin vähän vanhempiin. Onko se imuri esim. yli 2v vanha?
- No en mie muista muuta kun että se edellinen oli punainen... kai... mutta en mie muista koska tuo uus on ostettu. Ehkä mie soitan kotiin ja tarkistan sen...

Soitto kotiin ja varmistuu, että sininen on oikea ”koodiväri” meidän imuriin.
Poistuessamme kaupasta pussien kanssa esikoinen huokaa syvään: ”Äiti, jos imurinpussinkin ostaminen on noin vaikeaa, niin miten ihmeessä sie oot joskus selvinnyt imurin ostamisesta?”

Esikoinen meinaan seurasi sivummalla kasvot poispäin käännettynä nauruaan pidätellen kun mie selitän haluavani valkoisia pusseja ehkä siniseen imuriini niinkun ennenkin... :D

Sä oot päässy helpolla kun vaihtoehtoja oli vain kaksi. Meillä vaihdettiin imuri pussittomaan, kun vanhaan imuriin piti tilata pussit netistä ja joka kerta jouduttiin soittamaan perään että meniköhän ihan oikein, kun paketti oli erinäköinen kuin edellisellä kerralla (tilattiin siis aina samasta liikkeestä, ainoasta joka kykeni niitä ylipäätään toimittamaan kolme vuotta vanhaan imuriin) ja paketin päällä oli ihan eri merkkisten imurien mallikoodit. Avattua pakettiahan ei tietenkään saa palauttaa.

En muuten mitenkään halua vähätellä tuon myyjän taitoja, mutta ne molemmat värit sopivat kaikkiin mielen imureihin. Ainoana erona on se, että ne siniset on isompia eikä siis voi täyteen imuroida, jos on se pienempi imuri. Muuten ei mitään eroa. Eli se myyjä aiheutti sulle turhaan tukalan tilanteen. :D
Näin mulle myyjä selitti 2viikkoa sitten kun ostin mielen imurin.

Heh :D olis ennen käyny miullekin,vaan ei oo enää pölypussiongelmia.:)

En muuten mitenkään halua vähätellä tuon myyjän taitoja, mutta ne molemmat värit sopivat kaikkiin mielen imureihin. Ainoana erona on se, että ne siniset on isompia eikä siis voi täyteen imuroida, jos on se pienempi imuri. Muuten ei mitään eroa. Eli se myyjä aiheutti sulle turhaan tukalan tilanteen. :D
Näin mulle myyjä selitti 2viikkoa sitten kun ostin mielen imurin.

Ok... mie en tiiä, mutta pääasia että mulla on nyt jotain pusseja, jotka käy tuohon. Muutenhan mun taksvärkkiläisillä ei ois huomenna mitään tehtävää, kun ei vois imuroidakkaan ;)

Yhteistyössä