inhokki anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
miksi ne anopit ovat aina niin kamalia??mulla muuten ihan mukava mutta saa mun olon vihaiseksi :kieh:
puhuu koko ajan vaan siitä kuinka lapsi on isin tyttö ja isiä on aina vaan ikävä kun on töissä...tyyli puhua on siis selvästi minua alentava :'(
saa minut tuntemaan itseni tarpeettomaksi tytön elämässsä...että olen vaan hoitaja...anoppi on tunkemassa joka paikkaan neuvojaan ja soittelee koko ajan että meillä on tytöllä kaikki hyvin...eräskin päivä kun soitin miehen töistä kotiin kun tyttö oli sairaana ja halusin että on sitten kyyti lääkäriin ja muutenkin apua kun lapsi vaan kitisi niin tämä soitti vähäväliä että ootteko käyneet lääkärissä ja antoi neuvojamiten toimia :headwall:
en tiä tajuuko tästä asian pointtia mut pakko purkaa... :attn:

Mulla on ainaski sattunut hyvä anoppi. Toki omia neuvojansa jakelee, kun kysytään ja välillä kysymättäkin,mutta teen sitten loppupelissä oman mieleni mukaan. Mulla on omaan äitiini tosi surkeat välit, kun hän on alkoholisti ja muutenkin sairas ihminen. Lapsuudesta ei oo jääny hyviä muistikuvia, toivottavasti omat saa paremmat muistot. Eipä tarvii ainakaan katsoa juovia vanhempia ja turvallisuutta löytyy...

Meillä taas anoppi sanoo, että kyllähän ne lapset on enemmän äidin perään, ja varsinkin tytöt, meillä on kaksi tyttöä. Äidille näytetään pahimmat puolet,mutta isälle ollaan enkeleitä ja se tosi asia!!<br><br>

otan osaa...itellä sama juttu!Ja ukkohan ei sano äidille vastaan mitään...jos anoppi sanois et juokse kuule pokani pää edellä tohon seinään nii varmaan se niin tekiskin...ja ukkoni kohta 40v...Täs joku aika sit ukko sano niin ystävällisesti ku voi et kiva ku autatte MUTTA voisitte soittaa ennenku tuutte tontille hääräämään(rakennetaan uutta ja tontilla tietty kyl vähä hommia...nehän
otti nokkiinsa ku pienet kakarat eikä edes soitellu ennenku ukkoni pisti viestii et mitä kuuluu...eikä asiasta puhuttu enää sanallakaan(mistä suuttuivat)...voi voi...

Yhteistyössä