inhottavinta/negatiivisinta mitä kumppanisi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huh! mun äijän"turpa kiinni" JA "VITTU" tilanteessa joissa hermostuu tuntuvat noitten ulkonäköarvostelujen jälkeen tosi vaisulta vaikka saakin mut itkemään
Koskaan ei ole arvostellut ulkonäköäni vaikka aihetta varmaan olisi

Miksi te ootte tuommosten miesten kanssa? :O

Siksikö kun on "kuitenkin hyvä isä ja kiltti lapsille"?

Muuten, mihin se hyvä isyys katoaa siinä kohtaa, jos ottaa eron? Miksi hyvä isyys on peruste sille, että ei voi erota?

Tuli kuultua yhtä sun toista joskus aikanaan, mutta mitäpä noita muistelemaan. Mennyt on mennyttä ja anteeksi olen antanut vaikka kyllähän tietyt jutut joskus palaavat mieleen vaikka ei niitä kaiveliskaan..

Muoks. Täytyy lisätä että aika pientä kuitenkin verrattuna näihin joihinkin letkautuksiin tässä ketjussa... Hirveitä miehiä..

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies";24735051]En ole pitkään aikaan nauranu yhtä paljon :laugh: Laittakaa lisää![/QUOTE]

Mua taas ei naurata, vaan kauhistellen luen näitä. Miksi ihmeessä te seurustelette tuollaisten miesten kanssa?? Oletteko yhtä ilkeitä niille takaisin?

[QUOTE="mies";24735082]Naiset ei varmaan itse ymmärrä eikä huomaa miten piikittelevät. Sitten kun saa takaisin samalla mitalla niin alkaa itku :laugh:[/QUOTE]

No kyllä mies vois ajatella kuinka kommentoi, kun toinen on 2kk sitten synnyttänyt, kuten ap tässä. Mies on hyvä ja menee synnyttään risteilyaluksen takaportista, niin katsotaan sitten kuinka on sen tiukkuuden ja pidättelyn kanssa.

Mua taas ei naurata, vaan kauhistellen luen näitä. Miksi ihmeessä te seurustelette tuollaisten miesten kanssa?? Oletteko yhtä ilkeitä niille takaisin?

Mun mies on sanallisesta irvailustaan huolimatta paras isä lapsilleen ja todella huomioi pienimmätkin toiveeni ja osaa hemmotella mua henk.kohtaisesti seksillä ja palveluilla. Hänen huonoin puolensa vain on tuo kärsimättömyys joskus ja karskit sanailut, ei mene koskaan henk. kohtaisuuksiin esim. ulkonäkö/luonne/seksuaalisuusarvosteluun.

Kyllä mä tarvittaeessa verbaalisesti olen jopa ilkeämpi mitä sitten kadun syvästi ...

hui, onneks mulla ei ole miestä tai siis ei tarvii ihmetellä jos jotkut viihtyy yksinään. On mu ex jotain pahaa joskus sanonut mutta en jaksa muistella, tai no yks muistuu hyvin mieleen. Olin tullut synnäriltä ja oli kamala baby blues, en voinut olla itkemättä vaikken ollut surullinen. mies sanoi " kyllä ne muutkin on synnytyksestä selvinneet".

hui, onneks mulla ei ole miestä tai siis ei tarvii ihmetellä jos jotkut viihtyy yksinään. On mu ex jotain pahaa joskus sanonut mutta en jaksa muistella, tai no yks muistuu hyvin mieleen. Olin tullut synnäriltä ja oli kamala baby blues, en voinut olla itkemättä vaikken ollut surullinen. mies sanoi " kyllä ne muutkin on synnytyksestä selvinneet".

:D sympaattinen ukko

Yhteistyössä