Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kertois terapeutille ihan vaan sen takia, et pelkäisin sen menevän uteliaisuuttaan lukemaan eri sivustoja sillä silmällä ja ”yhdistelemään” asioita, ainakaan mitään kovin yksityiskohtaista ei kannattas kertoa😅
Minäpä kerroin. Nyt luulisi eläkkeen menevän läpi. Lisäsin vaan tämän harhan listaani ja kun ei aiemmilla diagnooseilla mennyt läpi niin josko nyt. Sivusta.

Miksi haluat eläkkeelle?
Poden ns. vakavaa tautia. B-todistuksessa lukee "parantumaton aggressiivinen x". Nyt sairauspäivärahalla ja maksaja ilmoitti että todennäköisesti voidaan siirtää sairaseläkkeelle pariksi vuodeksi kunnes työeläkeikä tulee täyteen. Kernaasti olisin vielä työelämässä kartuttamassa eläkettä. Toisaalta ei voi tietää, onko nostamassa eläkettä, olen utelias ja toiveikas asian suhteen. Elän päivä kerrallaan, nukun paljon, syön hyvin, syön vaarallisia lääkkeitä ja haaveksin kaivatustani. Tälläistä täällä, entä siellä?

Poden ns. vakavaa tautia. B-todistuksessa lukee "parantumaton aggressiivinen x". Nyt sairauspäivärahalla ja maksaja ilmoitti että todennäköisesti voidaan siirtää sairaseläkkeelle pariksi vuodeksi kunnes työeläkeikä tulee täyteen. Kernaasti olisin vielä työelämässä kartuttamassa eläkettä. Toisaalta ei voi tietää, onko nostamassa eläkettä, olen utelias ja toiveikas asian suhteen. Elän päivä kerrallaan, nukun paljon, syön hyvin, syön vaarallisia lääkkeitä ja haaveksin kaivatustani. Tälläistä täällä, entä siellä?
Olin pitkään määräaikaisella eläkkeellä, nyt takaisin työelämässä, vointi hiukan aaltoilee, mutta sinnitellään.

Totta kai mahdut mun elämään, se ongelmahan on just se ettet siinä ole. Mun on pakko hoitaa kouluhommat sun muut mutta lisäksi koska oot niin ”vähän” mun elämässä niin tottakai siihen tunkee sitten kaikenlaista muuta, kyläilijöitä, touhua, juttuja joita rajoittaisin jos voisin olla sun kanssa. Koska sitä ajautuu tekemään vaan jotain, asioita joista olisi helppo kieltäytyä tai jättää välistä jos sä olisit enemmän tässä..

Tää tuntuu yhtä pahalta kuin silloin joskus, kun oli se mussu kuvioissa. Koin silloin, ettei mulla ollut oikeutta olla mustasukkainen, koska seurustelin tahollani, mutta kyllä mä olin ja se tuntui tosi tosi pahalle. Ja tuntui vielä kaksi kertaa pahemmalta, kun sanoit silloin, etten sitten rakastanutkaan sua, koska musta ei tuntunut pahalle ja mun mieli sanoi kriik ja mä vaan itkin päiväkaupalla ja teeskentelin, et kaikki on ok. Mä osaan sen vieläkin niin hyvin.

Ja nyt tuntuu yhtä pahalle, vaikken koe, et mulla on edellekään mitään oikeutusta tunteilleni. Tuntuu niin pahalle, et tekis mieli itkeä tai huutaa. Ja viime kerralla olin hiljaa kaikesta ja tuntu, että koko ystävyyskin kaatui siihen puhumattomuuteen. En tiä osaanko tällä kertaa yhtään sen paremmin.

Ymmärrät väärin. Ajaudun tekemään asioita, koska sä et ole saatavilla..
Ei ollut tää viesti multa. Enkä ole mielestäni arvostellut sun ajankäyttöä tai vaatinut lisää aikaa meille, vaikka se olisikin musta enemmän kuin mukavaa. Enkä ikinä rajoittaisi mm. ystävien tapaamisia / kyläilyjä, koska siinä on sitten suhdekin pilalla, jos nysvää aina kaksin, eikä ole lainkaan omaa elämää. Ihminen tarvii muitakin ihmisiä elämäänsä kuin pelkän puolison.

Palstaeläkeläisen polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!

Yhteistyössä