Kolmas inssi tehty 13.5. Tänään testasin kahteen kertaan ja plussa tuli =) Varovaisen toiveikkaana ollaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla tärppäsi vasta 5. yritys, ja minua ainakin auttoi todennäköisyyksien laskenta, koska silloin osasin odottaa negatiivisia tuloksia realistisesti.
Eli jos yhden inseminaation raskautumistodennäköisyys on 15% (minkä moni klinikka sivuillaan mainitsee) niin silloin vain 39% yrittäjistä onnistuu ensimmäisen 3 yrityksen aikana, ja 56% yrittäjistä onnistuu ensimmäisen 5 yrityksen aikana. Tämän vuoksi arvelin, että koska minulla on huono tuuri yleensä, pitää ainakin 8 kertaa yrittää ennen kuin uskaltaa ajatella plussaa (73% yrittäjistä onnistuisi 8 yrityksen aikana), mutta onneksi tärppäsikin jo viidennellä kerralla.
Laskeskelin muuten, että tuo todennäköisyys pitää paikkansa myös tässä ketjussa. Kun inseminaatioita on ketjussa yleensä noin 9 per kuukausi, niin kuukaudessa pitäisi tulla noin 1,35 onnistumista, ja nyt kuudessa kuukaudessa on tullut 8 onnistumista, ja 6*1,35 = 8,1. Aika hyvin pitää todennäköisyys paikkansa, näinkin pienellä otoksella.