Täällä tehtiin neljäs ja viimeinen inssi. Jos ei tulosta tule, niin ivf-hoidot kutsuvat. Jopa lääkäri sanoi, että nämä inssit ovat melkeinpä henkimaailman hommia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moikka❤miten kävi testin kanssa?? Mulla on tällä hetkellä hieveet menkkakicut ja kiukku, just niinku oisvat alkamassa..vaikka se testi positiivista näytti..nyt kauhun sekaisin tuntein ootan jatkuuko raskaus vai eiOnnea vane83 plussasta! Mä jännityksellä odotan miten mun käy. Huomenna tulee kaks viikkoo inssistä. Välillä tuntuu, tai siis lähinnä toivon, että olisin raskaana, ja välillä taas tulee tuntemuksia, että ne pahuksen menkat on sittenkin alkamassa. Kuitenkin, minkäänlaista vuotoa ei ole, ja mun menkkoja on edeltäny viime aikoina 2-3 päivän tuhru. Siispä nytkin pitäisi laskujen mukaan olla jo sen aika!Sormet ja varpaat ristissä ootetaan huomisaamua!
Tuuti81lle lohtuhali!
Mamidolle onnea ekaan inssiin! Ja piinailijoille tsemppiä alku- tai loppumetreille!![]()