Insesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök!

Vieras
Näin viime yönä unta että isäni käytti minua seksuaalisesti hyväkseen! :(
Olin unessa siis lapsi.

Miten tälläista unta voi nähdä ilman syytä? sairasta! On ollut huono olo heräämisestä asti ja ahdistaa...

Minua on käytetty hyväksi kun olin 9-viotias, 14 vuotiaan pojan toimesta, mutta mitä tämä nyt voisi tarkoittaa?

Olen erittäin pöyristynyt omalle mielikuvitukselleni.. :(

Tietysti tuo Sinun kokemasi insestijuttu olisi syytä taas käydä läpi mutta eiköhän tuo uni kumminkin jotenkin tule alitajunnastasi liittyen tuohon kokemaasi hyväksikäyttöön.

jos ahdistaa niin kannattaa kääntyä ammattihenkilän puoleen, kun on noin raskaita kokemuksiakin takana :(

Unissa asiat kyllä sekottuvat helposti. Tää kuulostaa varmaan oudolta vaan kerron kuitenkin. Kun vanhempani erosivat, oli jo aikuinen. Isäni siirsi minun niskaani asioita, joita äitini oli hoitanut, valitti minulle asioista ja sanoi mm. äitini paikasta ruokapöydässä, et tuohan on nyt sinun paikkasi kai sitten . Näin kanssa todella epämielyttäviä unia isästäni jotka ahdistivat kovasti, olivat samansuuntaisia kuin sinulla....

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
jos ahdistaa niin kannattaa kääntyä ammattihenkilän puoleen, kun on noin raskaita kokemuksiakin takana :(

Unissa asiat kyllä sekottuvat helposti. Tää kuulostaa varmaan oudolta vaan kerron kuitenkin. Kun vanhempani erosivat, oli jo aikuinen. Isäni siirsi minun niskaani asioita, joita äitini oli hoitanut, valitti minulle asioista ja sanoi mm. äitini paikasta ruokapöydässä, et tuohan on nyt sinun paikkasi kai sitten . Näin kanssa todella epämielyttäviä unia isästäni jotka ahdistivat kovasti, olivat samansuuntaisia kuin sinulla....

Juuri tuollaista alitajunnan reaktiota epäilen syyksi, sillä en epäile että isäni olisi minua oikeasti "pahoinpidellyt". onhan tässä monenlaista stressiä ollutkin. :(
En kyllä sitten tiedä..

Unessa oleva ihminen ei välttämättä edusta itseään. Muut unessa tapahtuneet asiat ja symbolit voivat merkitä enenmän ja avata unen tarkoitusta.
Ei pelkästään yhden unen perusteella kannata alkaa epäilemään että isäsi olisi tehnyt jotain.
Lapsuutesi kokemuksia olisi hyvä päästä purkamaan johonkin. :hug:

Yhteistyössä