Ipad2, ios 6.0 ja yle areena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nörttejä paikalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nörttejä paikalla

Vieras
Menin sitten päivittämään ipadin ohjelmiston ja nyt ei enää toimi yle areena. Eli onkohan syy uuden päivityksen vai vain vika yle areenan toiminnassa?

[QUOTE="Vieras";27191809]Mie en oo vielä päivittäny, mobiiliareenan kauttako ei enää toimi? Ehkä en päivitäkkään..[/QUOTE]

Siis käytössäni on ollut yle areena-sovellus, joka toimii myös iphoneissa. Vaan nyt ei toimi enää ipadissä. Avautuu kyllä mutta ei teemitään...

Noi koita mennä osoitteeseen m.yle.fi ja sieltä painat areena. Sieltä minä oon sitä käyttäny ipadilla, iphonella oon käyttäny sitä erillistä sovellusta.

[QUOTE="Vieras";27191844]Noi koita mennä osoitteeseen m.yle.fi ja sieltä painat areena. Sieltä minä oon sitä käyttäny ipadilla, iphonella oon käyttäny sitä erillistä sovellusta.[/QUOTE]

Kokeilin ekaa kertaa ja jäätävän huono kuva ja äänet... Siinä omassa sovelluksessa on paremmin nämä asiat. No täytyy kait sitten tyytyä tähän kun ei ole parempaa tarjolla. Harmi ettei pysty päivitystä peruuttamaan...

[QUOTE="Alkup";27191894]Kokeilin ekaa kertaa ja jäätävän huono kuva ja äänet... Siinä omassa sovelluksessa on paremmin nämä asiat. No täytyy kait sitten tyytyä tähän kun ei ole parempaa tarjolla. Harmi ettei pysty päivitystä peruuttamaan...[/QUOTE]

Hei nyt toimii taasniinkuin ennenkin, eli ilmeisesti vika oli ohimenevä. Kotikatu kutsuu...

Yhteistyössä