iPhone 5 käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tara.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tara.

Jäsen
20.04.2013
245
0
16
Miten poistan iPhone 5 vanhat viestit yms ? Olen siis poistanut ne viesteistä mutta "Etsi: iPhonesta" löytyy ne ja muut vanhat jutut. Kuinka siis nollaan jo poistetut jutut sieltä etsi paikasta ? Toivottavasti joku ymmärtää.

Empä oo huomannu moista ilmiötä. Oiskohan ne sitten edelleen tallessa siellä pilvessä ja sen takia löytyvät edelleen myös etsitoiminnolla? sitte ku varakopio korvaantuu uudella (automaattisestiham tämä noita varakopioita näyttää tekevän) niin ehkä häviävät sieltä pilvestäkin?

Koita laittaa netti pois päältä löytyykö ne edelleen haulla. Jos ei löydy niin eivät oo sitten puhelimen muistissa enää.

Tää on nyt tämmöistä av-mamman spekulaatiota kun en jaksa ruveta googlettamaan.
Mutta hopeisesta omenasta saisit oikeitakin vatauksia.

Ne on synkronoitunut iCloudiin, poista sieltä. Kaiken kaikkiaan ihmettele, miksi vielä iPhonea ostetaan. IOS käyttöjärjestelmänä alkaa olla niin totaalisen ajastaan jäljessä, että itse en kyllä enää iPhone helposti itselleni ottaisi. Android ja Windows Phone menneet ajat sitten ohi, erityisesti WP:n käytettävyys ja helppous on toiselta planeetalta iPhonen IOSiin verrattuna.

[QUOTE="Kyllikki";28922571]Ja kaikki vanhat jutut tuli tolla hakutoiminnolla...
Olisin myös kiitollinen joku kertois miten ne saa pois....[/QUOTE]

Ne synronoituu silti, vaikka olisi iCloud otettu myöhemminkin käyttöön. Mulla ei ole ollu pariin vuoteen iPhonea, niin en muista ulkoa kuinka toi meni. Edelleenkin ihmettelen, miksi noita anttiikkipaskoja käytetään niin suurella innolla...

Yhteistyössä