iphone 6 vai Galaxy s5??

Salaa olen halunnut iphonea, mutta jokunen kuukausi sitten sain räpeltää miehen hankkimaa samsung s5 miniä, sen jälkeen meni miulla lumia vaihtoon, eli kummallakin on tuo s5 mini.

Ja pois en anna, ihan mahtava luuri kaikin puolin.
 
Android-puhelimet ovat nörttien ja köyhien suosiossa hyvistä syistä.

Jos haluat tuskattoman, oikeasti sujuvasti toimivan puhelimen joka on kaikin puolin looginen ja miellyttävä käyttää, iPhone on markkinoiden ainoa vaihtoehto.

Jos olet nörtti, joka tykkää rassata tietoteknisiä laitteita yhtä paljon kuin omia sukupuolielimiään, hanki android-puhelin kuten Samsung.
 

Yhteistyössä