O
onkelma
Vieras
Olen vakavissani harkinnut vakituisesta paikastani irtisanoutumista. Noh, sehän on selvää, että minulle tulee se kolmen kuukauden karenssi, kun ei ole seuraavaa työpaikkaa. Työ ei sovi minulle, menee terveys. Olen työterveydessä käynyt, josta en saanut aikanaan sairaslomaa, kun olen kuulemma terve. Itse kyllä tiedän, että terveys menee, kun koko ajan on sellainen ahdistusmöykky rinnan päällä viikonloppuisinkin. Kilpirauhasista löyty häikkää huhtikuulla ja työssäni en ole edes kauaa ollut.
Mitenkähän työkkäri suhtautuu irtisanoutumiseeni, kun miehelläni on firma toiminimellä? Voivatko evätä sillä perusteella minulta sen kolmen kuukauden karenssin jälkeenkin päivärahat? Terveyttäni en kuitenkaan haluaisi vielä tällä ikää työn takia menettää...
Mitenkähän työkkäri suhtautuu irtisanoutumiseeni, kun miehelläni on firma toiminimellä? Voivatko evätä sillä perusteella minulta sen kolmen kuukauden karenssin jälkeenkin päivärahat? Terveyttäni en kuitenkaan haluaisi vielä tällä ikää työn takia menettää...