Oon tapaillut yhtä miestä noin pari kuukautta. Tulin vahingossa raskaaksi ensimmäisellä kerralla kun harrastimme seksiä. Kun sain tietää olevani raskaana ilmoitin hänelle heti asiasta. Hän suuttui että oon tehnyt tän tahallani vaikka en todellakaan ole niin tehnyt. Hän on kaikella mahdollisella suostuttelulla koittanut saada minua tekemään abortin. Olen saanut joskus keskenmenon ja toi abortin tekeminen ei tulisi minulle mieleenkään. Ja ikääkin on jo 29v. Hän sanoi että kyllä hän tulee tueksi jos menen abortin tekemään. Tukena ei kuitenkaan halua olla jos päätän pitää tämän lapsen. Mutta sanoo kuitenkin että ei myöskään hyväksyisi sitä ettei olisi missään tekemisissä lapsen kanssa. Eli vaikea tilanne. Sanoin että pidän tämän lapsen ja hänellä on vaihtoehtona olla lapselle isä muttei ole pakko.
Hänen mielestään tässä maassa ihan tarpeeksi yksinhuoltajia. Aion joka tapauksessa pitää tämän lapsen ja on vanhemmat ja ystävät tukena. Voiko lapsen isä tehdä jotain kun lapsi on syntynyt? Esim. vaatia huoltajuutta vaikkei olisi edes lasta halunnut?
Hänen mielestään tässä maassa ihan tarpeeksi yksinhuoltajia. Aion joka tapauksessa pitää tämän lapsen ja on vanhemmat ja ystävät tukena. Voiko lapsen isä tehdä jotain kun lapsi on syntynyt? Esim. vaatia huoltajuutta vaikkei olisi edes lasta halunnut?