Isä oli uskomattoman paha mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaihomieli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaihomieli"

Vieras
Muistan kuinka olin lapsena äidin kanssa kaupassa ja tulimme kotiin niin isä roikkui hirressä olohuoneessa. Kun otimme isän sieltä alas, niin huomasimme, että isä hengitti yhä. Silloin äiti itki onnen kyyneleitä kun isä ei kuollutkaan mutta minä näin monta kuukautta painajaisia ja kärsin vuoteenkastelusta pitkään koska pelkäsin että isä tekee itselleen tai meille perheelleen jotain pahaa isä yritti hirttää itsensä kun olin 4v isä antoi minulle usein piiskaa vuoteenkastelusta ja siksi että heräsin itkien painajaisiini vaikka se oli isän syy että minä pissasin sänkyyn ja näin pahoja unia jossa isä hakkasi äidin kirveellä palasiksi. Kerran ollessani 6v isäni yritti ampua 2v siskoani mutta luoti lensi vain muutaman sentin päästä siskon pään ohi sisko pelästyi niin että alkoi itkemään ja herätti itkullaan vauvaikäiset kaksosveljemme jotka äiti oli juuri laittanut nukkumaan sillloin äiti piiskasi siskoa koska sisko herätti vauvat kun äidillä oli mennyt yli tunti saada vauvat nukkumaan koska vauvoilla oli koliikki.

Yhteistyössä