Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lousku:Alkuperäinen kirjoittaja en kestä:mun isä joka on SUUREN SUURI JEHU KUNNNANVALTUUSTOSSA päätti alkaa tän lapsen lailliseks isäx
aiko siis tunnustaa sen
Ei se isukki sit ihan munaton taida ollakaan jos noin järkevän teon tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lousku:Alkuperäinen kirjoittaja en kestä:mun isä joka on SUUREN SUURI JEHU KUNNNANVALTUUSTOSSA päätti alkaa tän lapsen lailliseks isäx
aiko siis tunnustaa sen
Ei se isukki sit ihan munaton taida ollakaan jos noin järkevän teon tekee.
Ei todellakaan tee isä tollasta. Joku alko vittuileen mun nikillä ni lähin pois.
Isäni ei oo misään tekemisis tän vosun ja äpärän kaa, ei tod!
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ymmärrän, että tuollainen ärsyttää. Huomasit, että isi on pettänyt äitiäsi ja vielä tehnyt lapsen toisen naisen kanssa. Olet saanut puolisisaruksen, samaa verta kuin sinä. Mutta aikaansaatu pettämisellä.
Ratkaisu ei ole se, että suljet silmäsi totuudelta. Ratkaisu on se, että hyväksyt asian sellaisena kuin se on ja jatkat elämääsi eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ymmärrän, että tuollainen ärsyttää. Huomasit, että isi on pettänyt äitiäsi ja vielä tehnyt lapsen toisen naisen kanssa. Olet saanut puolisisaruksen, samaa verta kuin sinä. Mutta aikaansaatu pettämisellä.
Ratkaisu ei ole se, että suljet silmäsi totuudelta. Ratkaisu on se, että hyväksyt asian sellaisena kuin se on ja jatkat elämääsi eteenpäin.
Mun isä ei oo koskaan äitiä pettänyt, nii ku sä luulet. se juttu oli ihan muuta ja sen muijan vika.
Mä en pysty jatkaa elämää nii kauan ku se lehmä on tääl ja ei pysty meiän perhekään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hehee.. Tää on varmaan pitkäkestoisin provo ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja en kestä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja ósanottoni:ihanaa,palasit taks palstalle.sinun kanssa onkin muutama värssy kirjoiteltu.
eiks se isäs ollöut joku tärkee pamppu teijän kylillä?
Eiks se ollut joku kunnanvaltuutettu![]()
On, jA SUna mä en nauras.
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
mutta muistakaa,että tällä isällä ei ole osaa eikä arpaa tähän lapsentekoon,kaikki naisen syytä.isä ei koskis pitkällä tikullakaan![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
mutta muistakaa,että tällä isällä ei ole osaa eikä arpaa tähän lapsentekoon,kaikki naisen syytä.isä ei koskis pitkällä tikullakaan![]()
![]()
![]()
Näinhän se meni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni korjaus :D:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
![]()
![]()
Näinhän se meni![]()
Niin paitsi että on se isä kyllä "tikulla" koskenut![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:Alkuperäinen kirjoittaja Pieni korjaus :D:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
![]()
![]()
Näinhän se meni![]()
![]()
eihän oo,kaikki on vaan sen naisen kieroiluja.isä ei ole käyny vaimoaan pettämässä![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Spitaalimolo:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:Alkuperäinen kirjoittaja Pieni korjaus :D:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:ai taas tämä :headwall:
![]()
![]()
Näinhän se meni![]()
![]()
eihän oo,kaikki on vaan sen naisen kieroiluja.isä ei ole käyny vaimoaan pettämässä![]()
![]()
![]()
Oliks sillä isällä sitten joku irtokikkeli mikä otti isukista hatkat ja kävi poraamassa sitä naikkosta.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hehee.. Tää on varmaan pitkäkestoisin provo ikinä.
Niin, mutta eikös näihinkin ole kiva vastata :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hehee.. Tää on varmaan pitkäkestoisin provo ikinä.
Niin, mutta eikös näihinkin ole kiva vastata :wave:
No näähän on ihan parhaita![]()