Isän hoito muutti takasin täl kyläl voi V!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
Alkuperäinen kirjoittaja HahhahHauska :D:
kävelevä kikkeli:o Onneksi ei ole mistään puskasta tullut mun kimppuun. :o

varo vaan,sit se häätää sut kaupungista,koska sattuu olemaan kunnanvaltuutetun kikkeli :)

Mä elätän toivoa että asun eri kunnassa. Tai voihan se kikkeli olla vaikka millainen maratoonari ja juosta toiseen kuntaan, apua. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Helekutti, pitääkö tässä nyt alkaa kadulla kävellessään pälyilemään olkansa yli ettei kävelevä/lentävä kunnanvaltuutetun kikkeli hyökkää kimppuun |O :'(

:hug: Se varmaan on nyt viisainta. Tai voisihan sitä tehdä kikkelistä etsintäkuulutuksen ja laittaa kuvallisia ilmoituksia ympäri kyliä. Poliisit sitten korjaa sen talteen. :hug:

Helekutti, pitääkö tässä nyt alkaa kadulla kävellessään pälyilemään olkansa yli ettei kävelevä/lentävä kunnanvaltuutetun kikkeli hyökkää kimppuun |O :'(

kannattaa =) tai sit jäädä kotiin,mut voihan se tietty sinnekin tulla,kunnanvaltuutettuhan saa tehdä oman mielensä mukaan :laugh:

Parasta äänestää jotain kikkelitöntä sinne valtuustoon, niin vaara vähenee :xmas:

Joo-o, kyllä se viisainta olis, muuten oot yksin äpäräs kanssa, ja sut vielä karkotetaankin pois kaupungista.

Vaara ohi :D Kikkeli saatu kiinni ja vangittu :D :kieh: :laugh:
Spotted_Dick475.jpg

Mä repesin tuolle spitaalimololle! :laugh: :laugh:

Olis todella mielenkiintoista kuulla kuinka se ap:n isä on saanut lapsen toisen naisen kanssa, mutta se KUNNANvaltuutettu isä ei ole pettänyt ap:ta. :xmas: :whistle: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
huij, ennemmin mua pelottas jos sanosit et isäs on joku moottoripyöräjengiläinen mutta että ihan kunnanvltuutettu :laugh:

No niinpä!! Be afraid. Be very afraid.

:laugh:

Vaan kyl toi talttahampainen ilotikkukin on aikasta pelottava ilmestys :o :o Miettikääs jos tuollainen syöksyis toosaan ja rupeis järsii sitä :o :snotty:

mikä hiton keskenkasvuinen ap oikein on, ja koittaa käyttäytyä kuin joku aikuinen, ei se ole mitään muuta kuin keskenkasvuinen teini, tuollaista käytöstä vois odottaa teiniltä mutta ei aikuiselta
Kasva ap aikuiseksi, hommaa se mies ja elä elämää, katotaan sitten miten suu pannaan kun oma ukko pettää saatikka sinä petät ja tulet toiselle miehelle raskaaksi...mutta kyllähän isi auttaa eiks nii?

onko ap:n isä itse asioistaan huolehtiva eli ei holhouksen alainen ja onko se "hoito" täysi-ikäinen? Jos noin niin ei siinä taida olla ulkopuolisella, edes katkeralla tyttärellä mahdollisuuksia.
ja tämä ihan avauksen perusteella sanottua, vaikka mielessä kyllä kirjoitusasun yms perusteella tuntui että ei tainnut ihan totta olla kuitenkaan...

Yhteistyössä