Isäni menee naimisiin 3kytä vuotta nuoremman kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja närkästynyt tytär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

närkästynyt tytär

Vieras
ilmottivat "ilosen" uutisen männä vkl.. oli vähän vaivautunu olo kun yritin onnitella ja olla ilosen näkönen, mutta sisällä kiehu ja teki mieli rääkästä.

Isipappa on seonnu, ja se misukka takuulla on isän kanssa vaan rahasta, ja rokkityyli ja harlikka puree tommosiin. En voi sietää "äitipuolta" ja tuskin asia miksikän muuttuu, vieläkään ei ole puhuttu edes koskaan kaksin tai edes iskän aikana juurikaan yhtään mitään.
Ahistaa. Muija on 22 ja ite olen yli 3o.. kiva kiva, hyvä isä!! Nyt odotan kauhulla koska se tytteli on paksuna. =(

Et sä sille asialle mitään voi. Aivan kuten isäsikään ei ole päättänyt sitä, että kanssa sä olet.

Mutta koitapa varovaisesti udella, että onkos avioehto tulossa...

on se kumma kun 5-kymppiset miehet ei saa tehdä mitä haluavat, kun niiden aikuiset kakarat on aina välissä rääkymässä!
5-kymppinen on vielä elämänsä parhaita vuosia elävä ihminen ja osaa varmasti tehdä omat ratkaisunsa. älkää te aikuiset lapset olko niitä perintöjä kärkkymässä, se on tosiasia että 2-3-kymppisesten sukupolvi ei enää perinnöillä rällää kun useimmat 5-kymppiset ovat useammassa avio/avoliitossa elämänsä aikana ja "satsaavat itseensä#

olen itse nyt ollut naimisissa pitkään vajaat 20v vanhemman miehen kanssa. Silloin hänen aikuiset lapset suhtautuivat varauksella. Nyt tosi positiivisesti :). Silloinkin oli tuo epäily rahan merkityksestä. Se loukkasi tosi paljon. Meillä kyse pitkäkestoisesta rakkaudesta - isästäsi ja hänen "nuorikostaan" en tiedä. Ja meillä on yhteinen poika, joka on koko perheen silmäterä. Toki tuo ikäero taitaa ylittää monien "kipurajan" sinun isäsi tapauksessa.. Toivottavasti asiat ratkeavat parhain päin!

Jos nainen olis vain rahan perään, se olis ottanu yli seittemänkymppisen ukon, silloin pääsee perintöön käsiksi äkkiempää. Viiskymppisen perintöä voi joutua odottamaan kolmekymmentä vuotta tai kauemminki.

Jos mies haluaa elää nuoren naisen kanssa. Nainen vanhan miehen kanssa ei kennelläkään siihen oo sanomista.

Ja ne rahat on kyllä isäsi eikä sinun joten ei tarvi niistä huolehtia.
Jos isäsi on niin vanhuuden höppänä että tarvitsee sinun kaitsentaa, hae tuomioistuimelta holhouspäätös.

Uskon kuitenkin että isäsi tietää mitä tekee ja anna hänen nauttia elämästään, vai oltko sinäkin vain rahoista huolissaan?

Mun isä-pappa teki saman jutun 7 vuotta sitten. :)

Elä huoli, ei se kestänyt... :whistle: Tosin mulla on nyt kuusivuotias pikkusisko. Mutta eipä tuo "haittaa". Lapset on ihania aina ja sittemmin pappakin on pysytellyt ihan oman ikäisissään ;) (tajus kai, ettei semmonen vanhus nuoremman kyydissä pysy... ja joo, ehkä senkin, mikä sen nuoremman motiivit oli...)

tiedän tunteesi,isukkini tuossa just sanoi mulle että ei kai haittaa jos tulen uuden tyttöystävän kanssa kylään! tyttöystävä samanikäinen kuin minä,ja kaiken lisäksi ollut naimisissa kun on alkaneet tapailee!

kyllä todellakin haittaa,ei minusta ole tervettä seurustella 2krt itseän nuoremman kanssa,enkä halua että pojalleni ainoa miehen malli kiikuttaa mummin tilalle kylään puolet nuorempaa. ei oo asiaa tän katon alle.

Alkuperäinen kirjoittaja :
tiedän tunteesi,isukkini tuossa just sanoi mulle että ei kai haittaa jos tulen uuden tyttöystävän kanssa kylään! tyttöystävä samanikäinen kuin minä,ja kaiken lisäksi ollut naimisissa kun on alkaneet tapailee!

kyllä todellakin haittaa,ei minusta ole tervettä seurustella 2krt itseän nuoremman kanssa,enkä halua että pojalleni ainoa miehen malli kiikuttaa mummin tilalle kylään puolet nuorempaa. ei oo asiaa tän katon alle.

hyvin tyypillistä suhtautumista!

tapasin tuon ilponi kun olin 22 ja ilpo oli 50. Mentiin naimisiin ja saatiin lapsi sitten toinen... rahaa eikä omaisuutta ei ilpolla ollut aikuinen lapsi kuitenkin oli ja sekin minua pari vuotta vanhempi. Tyvenet ja myrskyt on nyt yhdessä nähty ja 8 vuosi yhdessä oltu. Talo on tehty ja autoja kaksi,nyt kesämökki taitaa yhdessä nousta.Oma on elämä yhdessä meillä,muita ei mahdu sotkemaan sitä.

Aika lapsellinen suhtautuminen, minusta. Tuli kyllä sellainen kuva, että taidat itse olla niiden isukin rahojen perään. Minä olen saman ikäinen kuin sinä, isäni yli 50 ja hänen naisystävänsä 33. Heillä on yhteinen, pieni lapsi ja minusta homma ok.

En välitä isän rahoista, meillä on ihan omat rahat elämiseen, enkä ole mitään perintöä ees ajatellut. Ihmetyttää vaan mitä sen ikäsellä on yhteistä mun isän kanssa. Onpa varmaan tosi syvällisiä keskusteluja joo. No ei mun isäkään mikään syvällinen ole, mutta tätä ennen sillä sentään oli muijakaveri joka oli jo aikuinen ja ajo itekin harrikkaa ja niillä oli se harrastus yhteistä ja muutenkin jutut. Tää typykkä on niinkun joku nukke vaan. Ei varmaan seksinhimosta kannattas naimisiin rynnätä, mut en kehtaa isälle tollasta sanoo. Antas korville varmaan.

AAARGH!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja uusvaimo:
on se kumma kun 5-kymppiset miehet ei saa tehdä mitä haluavat, kun niiden aikuiset kakarat on aina välissä rääkymässä!
5-kymppinen on vielä elämänsä parhaita vuosia elävä ihminen ja osaa varmasti tehdä omat ratkaisunsa. älkää te aikuiset lapset olko niitä perintöjä kärkkymässä, se on tosiasia että 2-3-kymppisesten sukupolvi ei enää perinnöillä rällää kun useimmat 5-kymppiset ovat useammassa avio/avoliitossa elämänsä aikana ja "satsaavat itseensä#

Samaa mieltä.
Oma asiansa onko vaimo/mies nuorempi ja paljonko.
Kuten myös sekin mitä rahoillaan tekee(omiaan ovat)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Aika lapsellinen suhtautuminen, minusta. Tuli kyllä sellainen kuva, että taidat itse olla niiden isukin rahojen perään. Minä olen saman ikäinen kuin sinä, isäni yli 50 ja hänen naisystävänsä 33. Heillä on yhteinen, pieni lapsi ja minusta homma ok.

3kymppinen nainen on vähän eri asia ku 2kymppinen pisumisu. Ei olis mitään vastaan jos isällä ois yli 3kypänen kumppani, aikasempi olikin. Melkein 40.
Ja hyvin tultiin toimeen ja käytiin ihan keskenämmekin esim kaljalla ja oltiin niin ku kavereita.

kun ootte ite viiskymppisiä, niin älkääs sit kattoko niit nuorempii miehii, pitäs tyytyä niihin 50-70 vuotiaisiin!! mitä ihmeen väliä sillä on minkä ikäinen on, kunhan täysikäinen on!!

Alkuperäinen kirjoittaja pihlis:
Ehkä isäsi haluaa elää uutta nuoruuttaan ja tämä vaimoke hakee itselleen isähahmoa. Olisiko hänellä oma isäsuhde ollut huono tms.?

No ehkä, ei se kai pidä vanhempiinsa mitään yhteyttä. Jos olen oikein ymmärtäny.

Olen tavannut kaksvitosia joilla on aikuisuutta enemmän kuin joku toinen ehtii itelleen hankkia kuudessakymmenessä vuodessa. Ehkä vakka on löytänyt kantensa - tai toisinpäin. Kasvunvaraa ketjun aloittajallakin.

Mä olisin onnellinen jos mun 70-v isä löytäisi nyt jonku köllykän, nuoren tai vanhan, aivan sama. Olisin onnellinen, että hällä olis joku jakamassa eläkevuosia eikä olo olis niin yksinäistä. Mullakin vähemmän huolia kun ei tarvisi yksin elävästä isästä murehtia. Aivan sama vaikka siinä menis jakoon koko omaisuus (jota kyllä ihan ok on). Tärkein on isäni onni. Jos se olisi nuori misu joka häntä eläkepäivllään ilahuttaisi niin sen kun!

hmm,itse olen tuon "misukan" ikäinen enkä kyllä ihan uutta iskää haluaisi,yksi riittää mulle :P

mitenkäs te sitten suhtautuisitte,jos oma tyttärenne,sanotaan 18v ilmottaisi,että on korviaan myöten rakastunut 50+ mieheen ja aikovat naimisiin? pitäisittekö sitä ihan ok asiana? itsellä olisi aika sulatteleminen,vaikka en toki voisi päättää kenen kanssa tyttäreni elämänsä viettää.

Yhteistyössä