Isänpäivä ja lahja, onko typerä idea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielipiteitä?

Vieras
Ostimme siis viime viikolla uuden auton ja nyt ajattelin ostaa miehelle Isänpäivä lahjaksi sellasen Black&Decker (kuinka ikinä kirjotetaankaan) autoimurin. Onko sama kuin hän ostais mulle Äitienpäivä lahjaksi imurin ja Shifonetteja kotikäyttöön?

Riippuu sun miehestä. Mulle ei ikinä sais ostaa paistinpannuja ja kodinkoneita miksikään lahjaksi, mutta mun mies taas tahtoisin kahvinkeittimen. Me ollaan erilaisia kaikki. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteitä?:
Ostimme siis viime viikolla uuden auton ja nyt ajattelin ostaa miehelle Isänpäivä lahjaksi sellasen Black&Decker (kuinka ikinä kirjotetaankaan) autoimurin. Onko sama kuin hän ostais mulle Äitienpäivä lahjaksi imurin ja Shifonetteja kotikäyttöön?

Mielestäni isänpäivälahjan, kuten muidenkin henkilökohtaisten lahjojen PITÄÄ OLLA HENKILÖKOHTAISIA.

Ihan sama kuin hän ostaisi sulle imurin :O

Ei hyvä idea. :/

Jos mies tykkää nyhvätä auton kanssa, niin sitten on hieno idea! Mutta jos ostat imurin sinä toivossa, että siivois autoa edes pakon edessa, sitten ei.

Esim minä olisin onnessani, jos saisin ompelukoneen, kun taas mun kaveri, joka ei saa lankaa neulaan, olis loukkantunu. Sama asia.

on hyvä idea! Miehet toisin kun naiset arvostavat hyötylahjoja ylikaiken. Itse ostin työkalusalkun miehelle ja tiedän että tykkää kun on sitä kauan katsellut ja haaveillut.

Mää oon sitä mieltä että lahjan tulee nimenomaan olla hyödyllinen, toki mulle kelpaa hyödytönkin eli joku kaunis krääsä, mutta tuo sun idea kuulostaa hyvältä. Uskon että miehet tykkää tuon tyyppisestä lahjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Riippuu todellakin ihmisestä. Omalle en ostais kun ei sitä niin paljoa autot kiinnosta että siihen erikseen imurin tarvii :)

Ei munkaan miestä autot niin kauheesti kiinnosta, mutta pakkohan sitä on välillä silti imuroida! Ja meidän koti-imuria ei siihen tarkoitukseen käytetä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Riippuu todellakin ihmisestä. Omalle en ostais kun ei sitä niin paljoa autot kiinnosta että siihen erikseen imurin tarvii :)

Ei munkaan miestä autot niin kauheesti kiinnosta, mutta pakkohan sitä on välillä silti imuroida! Ja meidän koti-imuria ei siihen tarkoitukseen käytetä...

Tuota saanko udella miksette imuroi koti-imurilla autoa?

Koska mä en halua =)

Mun mies ei tykkäis. Jos ostaisin autoimurin MUUTEN kun lahjaksi niin se ois sen mielestä hyödyllinen ja käyttäis sitä (nyt siis olettaen että meillä ei ois sitä), mutta ei se sitä lahjaks haluais. Se ois just sellanen "hei mä kävin kaupassa, mut tää ruokakassi ei TÄNÄÄN oiskaan tavallinen tarpeellinen ostos vaan tänään tää oiskin sun lahja, eiks oo kätevää, kaks kärpästä yhellä iskulla".

Mun mielestä lahja ei oo sellanen joka ostettas muutenkin. Eli jos mies semmosta on suunnitellu ostavansa, ja knu hintakin on tollanen ettei ees hinta ois este, niin musta se ois verrattavissa siihen että ens lauantain kauppaostokset oiskin miehen isänpäivälahja.

Mut siis tää koskien mun miestä.

Koska mä en halua =)

ok :)

Yhteistyössä