T
Tosis
Vieras
Jos sinä itse olisit työnantaja ja olisi paljon tarjokkaita, ottaisitko listoille sellaisen ihmisen, joka on pystynyt työskentelemään täydellä teholla vain yhden vuoden ja on sen jälkeen ollut monta kertaa pois töistä elämäntilanteeseen liittyvien stressioireiden ja niiltä vaikuttavien oireiden (hengenahdistus) takia? Kyseinen henkilö vielä vakuuttelisi erikseen, että haluaa ilmoittautua työnhakijaksi vasta kun on saanut varmistettua oman jaksamisensa ja että ongelmana on ollut se, ettei ole osannut huolehtia palutumisesta eli on tehnyt liikaa töitä, mutta nyt tilanne on korjaantunut. Tarjoaisitko häntä ensimmäisenä sijaiseksi kiireiselle osastolle?
Minä vähän pelkään että peli on menetetty tuossa paikassa ja sinun pitää osoittaa kyntesi ja lunastaa paikkasi jossain muualla... Selittely ja jaksamisesta puhuminen vain pahentaa asiaa, se kannattaa ainakin lopettaa, jos yrität vielä tuonne uudestaan.
Minä vähän pelkään että peli on menetetty tuossa paikassa ja sinun pitää osoittaa kyntesi ja lunastaa paikkasi jossain muualla... Selittely ja jaksamisesta puhuminen vain pahentaa asiaa, se kannattaa ainakin lopettaa, jos yrität vielä tuonne uudestaan.