iso mies ja penis pieni, onko aina näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneekö näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meneekö näin

Vieras
nyt kun olen tavannut muutaman miehen jotka olleet reilusti 180 cm pitkiä...heillä kaikilla pienet munaskut.
Onko se totta et lyhyillä miehillä on pidemmät ja paksummat penikset?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Enpä oikein usko...

Siis eihän naisillakaan mene niin, että pitkillä on pienet rinnat ja lyhyillä isot, vaan ihan kaikenmittaisilla on kaiken kokoisia, mutta tosiaan pienikokoisen rinnat ja penis näyttää isommilta, kuin pitkän samankokoiset omaavan.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
tai sitten sulla vaan on liian iso piisami

no siis omalla ukolla on 16 cm ja ihan sopivan paksu ja hyvin oltiin tyytyväisiä molemmat....mieheni on 170 cm pitkä. kyllä noilla pitkillä miehillä ollut selkeästi lyhyempi ja ohuempi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no siis omalla ukolla on 16 cm ja ihan sopivan paksu ja hyvin oltiin tyytyväisiä molemmat....mieheni on 170 cm pitkä. kyllä noilla pitkillä miehillä ollut selkeästi lyhyempi ja ohuempi

Siis puhut että "omalla ukolla" ja "mieheni on" ja sitten "nyt kun olen tavannnut...". Jos hyvin olet tyytyväinen omaasi niin mitä hittoa sua kiinnostaa muiden munien koko??

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:
Noin pienellä otannalla ei voi saada pätevää tutkimustulosta.

voisitteko mamma kullat liittyä mun kanssa otantaan...ei viitsis itse alkaa tämän tutkimuksen takia jakamaan jokaiselle kylän miehelle =)

No eiköhän tuo ole ihan normaali koko, mun miehellä kyllä taitaa olla isompikin (ei olla mittailtu) vaikka onkin lähes kaksimetriä pitkä, et sulla on ollut vaan paska tsäkä noiden syrjähyppyjen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Siis puhut että "omalla ukolla" ja "mieheni on" ja sitten "nyt kun olen tavannnut...". Jos hyvin olet tyytyväinen omaasi niin mitä hittoa sua kiinnostaa muiden munien koko??

olemme eronneet...seksi oli ok mutta sillä ei pelkästään parisuhteessa elä onnellisina

Alkuperäinen kirjoittaja :

No eiköhän tuo ole ihan normaali koko, mun miehellä kyllä taitaa olla isompikin (ei olla mittailtu) vaikka onkin lähes kaksimetriä pitkä, et sulla on ollut vaan paska tsäkä noiden syrjähyppyjen kanssa...

minkä syrjähyppyjen?!?

Yhteistyössä