H
hjelp
Vieras
:O kertokaa kokemuksistanne. mulla on sellainen käsitys että jos mies on 190cm niin on pieni pili kun taas jos mies on 160cm niin on iso pili.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mie olen tullut siihen tulokseen, että se haaroväli on ihan sattumankauppaa. Ei ole suhteessa mihinkään ruumiinosaan.![]()
Eikä mulla tosin ole suurta otantaa....![]()
ei taida pitää yksoikoisesti paikkaansa. minulla iso mies, siis ruumiinrakenne on leveä (hoikka mies, sellainen kestävyysurheilija) ja pituuttakin pitkästi yli 190 cm, kengät 47-48 ja kourat järkyttävän isot eikä siellä haaroissakaan mikään pieni pili ole.
:O kertokaa kokemuksistanne. mulla on sellainen käsitys että jos mies on 190cm niin on pieni pili kun taas jos mies on 160cm niin on iso pili.
Ihmisen pituus korreloi ruumiinosien koon kanssa. Ei tarkoita etteikö pitkällä voisi olla pieni pää, korvat, nenä, sormet, jalan koko jne. tai lyhyellä toisin päin, mutta keskimäärin suurempi kehon pituus korreloi myös kaikkien ruumiinosien koon kanssa.Kyllä yleisesti iso koko vaikuttaa isosti kaikkiin elimiin - ja päinvastoin. Ei tässä mitään luonnonlakien vastaista tässäkään ole.