V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko myös lounastanut lastenpsykiatrian lääkärin kanssa joka laskee leikkiä pikkulasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lopettakaa jo!:Todella mautonta ja säälittävää leikinlaskua todella, todella vakavalla aiheella.![]()
Toivottavasti et koskaan joudu esim. onnettomuuspaikalle kuulemaan ammatti-ihmisten leikinlaskua. Heille se on terapeuttista, sinulle se olisi traumaattista.
Juuh....
Terveisin traumakirurgien ja ensiavun hoitsujen kanssa useampaan otteeseen samassa pöydässä lounastanut.
Viitsisitkö olla puhumatta tässä ketjussa lastenpsykiatrian lääkäreistä!! Mä olen ollut sellaisen kanssa naimisissa ja mulle tuli nyt sun takiasi todella huono olo. Miettisit vähän, mitä kauheuksia itse suustasi päästelet. Avasit kaikki vanhat haavani.
Voi voi sentään. Kyllä nyt on niin paljon angsteja ja patoumia, että ehkä niitä pitäis tosiaan käsitellä jonkun psykiatrin kanssa (jonkun riittävän vakavahenkisen).