ison vauvan täysimetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No,ehkäpä se on täällä maaseudulla tuo ison koon ihannointi.Miehen vanhemmilla on maatila ja eihän tuollasia kukkakeppejä voi maahommiin ees laittaa!!
Kuulee vähän väliä.
"ja otapa voita kun äitis ei sitä varmaan anna"."mamma keittää läskisoosia" jne...

Naapurin lapset vaan kasvaa,joo..
Mutta todellakaan en rupee Hesen pullilla lapsiani kasvattamaan silti.

Mutta mua ottaa pattiin tuo taivastelu.
Mut oon ite pieni ja mies on myös laiha.Ja sanoi että koko lapsuutensa on saanut myös siitä kuulla.Eli asutaan täällä miehen lapsuuskodin lähettyvillä...=)

Kai se on tää ilmapiiri sitten täällä niin isoja suosiva.
Harmittaa vaan kun todella oon yrittänyt saada vauvoja isommiks masussa,sillä oon kuvitellut että isot vauvat nukkuu hyvin ja syö harvoin...

Vaan minkäs teet.

ap minkä kokonen sun 4v. ? onko tyttö vai poika. Meillä neidit molemmat oli myös pitkii 56 ja toinen 56,5 ja meillä kasvu ei oo hiipunu. neiti on nyt 4v. ja 7kk ja pituutt 122cm

Vähän äitiä huolettaa mut ei voi mitään, menis koululaisest. Toki itse oon 180cm et ne geenit

maalainen eipä me äidit siihen kait voida vaikuttaa miten masussa kasvavat :) meillä esikoine kyllä myös nukkui hyvin heräs kerran yöllä :) mut tää toinen mimmi haluu nautiskella ja äiti pitää tissibaaria auki useesti öisin :) vauvatkin yksilöitä. Tosi ikävää tommonen mitä teil siel harrastetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Merika77:
ap minkä kokonen sun 4v. ? onko tyttö vai poika. Meillä neidit molemmat oli myös pitkii 56 ja toinen 56,5 ja meillä kasvu ei oo hiipunu. neiti on nyt 4v. ja 7kk ja pituutt 122cm

Vähän äitiä huolettaa mut ei voi mitään, menis koululaisest. Toki itse oon 180cm et ne geenit

Meidän tasan 4 v tyttö oli 113 cm ja vajaa 19 kg. Kasvanut siitä edelleen, mutta ei olla mitattu.

Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:
No,ehkäpä se on täällä maaseudulla tuo ison koon ihannointi.Miehen vanhemmilla on maatila ja eihän tuollasia kukkakeppejä voi maahommiin ees laittaa!!
Kuulee vähän väliä.
"ja otapa voita kun äitis ei sitä varmaan anna"."mamma keittää läskisoosia" jne...

Naapurin lapset vaan kasvaa,joo..
Mutta todellakaan en rupee Hesen pullilla lapsiani kasvattamaan silti.

Mutta mua ottaa pattiin tuo taivastelu.
Mut oon ite pieni ja mies on myös laiha.Ja sanoi että koko lapsuutensa on saanut myös siitä kuulla.Eli asutaan täällä miehen lapsuuskodin lähettyvillä...=)

Kai se on tää ilmapiiri sitten täällä niin isoja suosiva.
Harmittaa vaan kun todella oon yrittänyt saada vauvoja isommiks masussa,sillä oon kuvitellut että isot vauvat nukkuu hyvin ja syö harvoin...

Vaan minkäs teet.

Minun vakiovastaus on taivastelijoille (siis sen ison koon) että jossei vauva olis iso, niin johan mies epäilisi että olen vierasissa käynyt. Ehkä sinäkin voisit sanoa taivastelijoille, ettei kahdesta pienestä ja laihasta vanhemmasta voi muuta tulla :)

Minun kokemus kyllä on, että ne isot vauvat vasta usein syövätkin, eihän sitä muuten isoksi kasva.... Ei ehdi nukkuakaan, kun pitää syödä koko ajan.

Yhteistyössä