Isot mammat rannalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilla

Vieras
Tuota tuota,oltiin tänään lasten kanssa rannalla ja mua mietityttää että kuinka moni vähän isompi kokoinen esim käy normaalisti uimassa lastensa kanssa eikä vain istu rannalla tai esim kahlaa siinä rantavedessä`?Mä kun en ainakaan viitsi laittaa uimapukua päälle ja mennä sinne uimaan.Tänäänkin mulla oli caprit ja tunika ja tuntui jotenkin että en kuulu joukkoon.ELi miten te oikein pukeudutte sinne rannalle.Mä en todellakaan viitsi esiintyä bikineissä enkä uimapuvussa.

no mulla on kyllä uikkarit uimarannalla, vaikka iso olenkin =) joka ei kestä katsoa, voi mennä muulle rannalle mun puolesta... tai sit joskus jos oon ihan rannallarannalla, enkä uimassa, niin päällä on joku semmonen toppimekko... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hilla:
Tuota tuota,oltiin tänään lasten kanssa rannalla ja mua mietityttää että kuinka moni vähän isompi kokoinen esim käy normaalisti uimassa lastensa kanssa eikä vain istu rannalla tai esim kahlaa siinä rantavedessä`?Mä kun en ainakaan viitsi laittaa uimapukua päälle ja mennä sinne uimaan.Tänäänkin mulla oli caprit ja tunika ja tuntui jotenkin että en kuulu joukkoon.ELi miten te oikein pukeudutte sinne rannalle.Mä en todellakaan viitsi esiintyä bikineissä enkä uimapuvussa.

Mä olen nähnyt kaikenlaista, toiset isot on uimapuvuissa ja toiset capreissa tms. Itsekin olen yleensä "vaatteet" päällä vaikka pikkuinen olenkin, en viihdy yhtään bikineissä varsinkaan yleisillä paikoilla, en tiedä miksi.

Uimapuvussa olin tänään, kuten eilen ja toissapäivänä ja sitä edeltävänäkin päivänä. :) Painoa 107 kg viime neuvolassa ja pituutta 168. Olen joo raskaana, mut ei sitä musta vielä tiiä, vaan läskiksi pistää, kun on tota muutenkin.

Ja tolla rannalla on mua selkeästi isompiakin. Ihan uikkareissa ja bikineissä leikitään lastemme kanssa. :D

kyllä olen tänä kesänä uskaltautunut laittamaan uimapuvun päälle, tyttö uimakoulussa jolloin pääsen itse uiskentelemaan ja aina sieltä on löytynyt isompia kuin minä uimapuvussa ja myös noita jotka vaatteet päällä makoilee rannalla

Mulla ei ole pokkaa kun inhoan mun mahaa niin paljon että sitä viitsisin näytellä kaikille rannalla =( Mietin vain onko jotain tiettyä rantavaatetta mitä käytetään rannalla,kiva et on muitakin jotka on vaatteet päällä rannalla =) Jos rannalla ei ole muita niin mä saatan olla lyhyt hihaisella siis sellaisessa missä on vain nauha olkaimet mutta heti kun tulee ihmisiä niin laitan esim sit tunikan päälle.

mitä välii,oo ihan niinku haluut uikkareissa tai vaatteissa,mitä se kellekään kuuluu. Mä en oo iso,mutta emmä mitää uikkareita laita kun en ui,enkä ota aurinkoakaan,enkä kauaa siel rannalla viihdykkään.

En usko että siellä rannalla on kovinkaan montaa palstamammaa vahtaamassa mitä sinulla on päällä. Nyt on kamala helle, ja uiminen piristää kummasti. Sinne vaan veteen niin kuin muutkin.

Yhteistyössä