Isovanhempien kutsumanimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun äiti on mummu ja äitin mies on mufa. Oma isäni on paappa ja exän isä on ******-paappa. Exän äitiä likka ei edes tunne, mutta kaipa sitten on mummu tai jotain...

meillä oli/on etunimi edessä kun oli 2 mummua eli senni-mummu ja reetta-mummu
ja vielä on 2 mummia. toinen on pelkkä mummi ja toinen on elina-mummi eikä lapset sekota tai ihmettele yhtään.
minä olen antanut isovanhempien päättää asian ja elänyt sen mukaan.
jos joku ois halunnu olla mumma,mamma tai isoäiti ois mulle ollu sama.

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Pistäkää etunimet mummon tai mummin eteen, niin johan erottaa ;) !

Tai sitten ei erota, meillä molemmilla mummuilla sama etunimikin =)... Meillä käytännössä lapset puhuvat "asuinpaikka" -etuliitteellä. Ja joskus, että papanmummu ja toinen mummu on sitten miehensäetunimi&mummu (mikä on periaatteessa hyvin eisopivaa näin tällaiselle "feministille", joka vastustaa sitä, että naiset määritellään miehen mukaan =D =D )

The results may possibly improve when they feel the databases in which characteristic penny investment recommendations. michael zimmerman hedge fund Last but not least, bear in mind that people are significantly wary of big businesses, knowning that consists of stores. They are going to look generally there whenever they will get a greater cost, sure-but most of them would rather a local option to keep the profit the online communities.

Yhteistyössä