Isovanhempien ky(y)läilyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuten onnellinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuten onnellinen äiti

Vieras
Taas ärsyttää niin toi anoppi. Grrrr!
Koskaan ei kysytä meidän kuulumisia ja miten meillä menee. Heti vaan haluaa nähdä vauvamme... sen poikakin on jo loukkaantunut, kun koskaan ei tule edes samaan aikaan kun mies on kotona. Vauvamme on vaan se tärkein!

Onko muilla yhtä ärsyttäviä sukulaisia?

Mulle ei tuota mitään ongelmaa että anoppi hakee lapset ulos kun tulee ja huikkaa mulle vaan moi. Mä olen päinvastoin todella onnellinen että hänellä on ekana mielessään lapset eikä esim. minä joka olen "ventovieras nainen" hänelle.

Meil on siis hyvät välit mut musta tää tilanne on vaan hyvä näin.

olenhan mä onnellinen ku ollaan kiinnostuneita, mutta olisi vaan niin kiva, että tultaisiin siihen aikaan että mieskin on kotona... sillä itellä on aika "virallinen" suhe tähän ihmiseen vaan.. :(

No en ole todellakaan omalle isälleni tai äidilleni tahi anopille käärmeissään jos ekaksi multa kysytään, mitä pojalle kuuluu. Ei mun tartte niille joka toinen päivä kertoa, että "hyvää kuuluu"... Pojan jokainen ele tai sanominen taas on heistä oikeasti ihanaa tietää. Ihanaa kun lapsi on tärkeä heille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olenhan mä onnellinen ku ollaan kiinnostuneita, mutta olisi vaan niin kiva, että tultaisiin siihen aikaan että mieskin on kotona... sillä itellä on aika "virallinen" suhe tähän ihmiseen vaan.. :(

Jaa, mulle se anoppi enemmän soittaa, kun omalle pojalleen. Ei sen suhteen tarvitse olla virallinen aina, vaikka anoppi olisikin kyseessä. B)

Yhteistyössä