istuimien, rattaiden, vaunujen, vaatteiden jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Merkit..

Oikeastikko joku muistaa kaikki ulkoa?
Kuuluuko ne muistaa?

Ihan tuosta auton turvaistuin jutusta tuli taas mieleen, kun joku piti ihmeellisenä kun toinen ei muista merkkiä..
Mä en edes tiedä meidän yhdistelmien merkkiä, mitä mä sillä tiedolla teen?Autonistuimen merkin oon nähnyt, siinähän se kyljessä lukee, mut en silti muista mikä se on, sen tiedän että hyvä se on, se riittää.
enkä muista muitakaan, eiku matkarattaat on Emman, mut mitkä sen valmistajan sitä en tiedä.
Mä en muista mistä kaupasta olen minkäkin vaatteen/kengät ostanut, onko sillä jotain väliä?

Olenko nyt siit tyhmä ja huono äiti?

:saint:

Yhdet yhdistelmät, yhdet matkarattaat, eri valmistajilta joten kaksi merkkiä, sitten kolme turvaistuinta kaikki samalta valmistajalta -- tähän saakka kolme merkkiä. Ei rasita muistia erinomaisen paljon, etenkin kun on itse kaikki hankkinut. Joillakin nimimuisti toimii, toisilla ei.

kylla ma ainakin harkitsen varsinkin isompia ostoksia. vertailen eri merkkien ominaisuuksia ym. joten kylla todellakin tiedan mita merkkia vaunut ja istuimet on. vaaatteitakin ostetaan harkiten ja tarpeeseen, joten muistissa on kylla naidenkin merkit, vaikken mitaan "merkkivaatetta" ostakaan.