Kokonaissumma lienee paljon suurempikin, mutta tiedätkös, kaikkea ei voi mitata rahassa.
Aika halpa hinta siitä, että on saanut oman lapsen kasvattaa. Itse olisin valmis maksamaan paljon enemmänkin.
Tämä on muuten ihan totta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokonaissumma lienee paljon suurempikin, mutta tiedätkös, kaikkea ei voi mitata rahassa.
Aika halpa hinta siitä, että on saanut oman lapsen kasvattaa. Itse olisin valmis maksamaan paljon enemmänkin.
Taisit lukea väärin. Minä kyllä kykenen ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen, mutta ilmeisesti en ole yhtä mielenkiintoinen seurustelukumppani kuin ne vieraissa juoksijat, joille parisuhteita olisi tyrkyllä joka sormelle.Niin, jos ei kykyne tai halua yhteen ihmiseen sitoutua, niin tosiaan monesti pysyä sinkkuna.
Taisit lukea väärin. Minä kyllä kykenen ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen, mutta ilmeisesti en ole yhtä mielenkiintoinen seurustelukumppani kuin ne vieraissa juoksijat, joille parisuhteita olisi tyrkyllä joka sormelle.
Jos lasta kasvattaa ja rakastaa vauvasta aikuiseksi omanaan, on se oma lapsi, ihan sama kuka siihen on siemenen antanut. Ja aivan samoin se lapsi pitää tuolloin miestä isänään, ihan sama, vaikkei biologinen isä olekaan.Niin kuin tuossa sanot, pieni hinta että on saanut OMAN lapsen kasvattaa. Suurelta voi tuntua summa kun paljastuu ettei olekaan omastaan maksanut vaan jonkun häntäheikin aikaan saannoksesta. Eikä siinä mitään jos toisen lapsesta maksaa elareita tiedostaen asian, mutta rehellisesti kuinka moni mies haluaan maksaa elareita enään kun paljastuu että exä onkin vain päättänyt kenet lapselleen isäksi haluaa ja keltä eniten rahaa tulee saamaan.
Niin kuin tuossa sanot, pieni hinta että on saanut OMAN lapsen kasvattaa. Suurelta voi tuntua summa kun paljastuu ettei olekaan omastaan maksanut vaan jonkun häntäheikin aikaan saannoksesta. Eikä siinä mitään jos toisen lapsesta maksaa elareita tiedostaen asian, mutta rehellisesti kuinka moni mies haluaan maksaa elareita enään kun paljastuu että exä onkin vain päättänyt kenet lapselleen isäksi haluaa ja keltä eniten rahaa tulee saamaan.
Luin kyllä ihan oikein, tahallani laitoin noin... Kuulosti niin jotenkin hupaisalta tekosyyltä sille, ettei ole kumppania löytänyt.Taisit lukea väärin. Minä kyllä kykenen ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen, mutta ilmeisesti en ole yhtä mielenkiintoinen seurustelukumppani kuin ne vieraissa juoksijat, joille parisuhteita olisi tyrkyllä joka sormelle.
Aikuisen ihmisen tulisi tietää että jokainen muna jonka päälle istuu (ilman ehkäisyä) edellisten menkkojen jälkeen aina siihen ovulaatioon asti on lähes yhtä suurella todennäköisyydella mahdollinen isä-ehdokas tulevalle lapselle. Vaikka nainen kuinka haluaisi uskoa tietyn miehen siittiön hedelmöittäneen munasolun, usko ei siinä auta. Juuri siksi tiede auttaa todentamaan kuka lapsen on siittänyt. Toisin sanoen nainen ei voi tietämättään huijata ketään isäksi, koska vain nainen itse tietää kenen kanssa on pelehtinyt ennen raskautumista. Isä taas voi täysin tietämättään alkaa toisen siittämälle lapselle isäksi, koska on lähes mahdotonta epäillä naista joka ei itse halua tunnustaa epätietoisuuttaan. Naisille kun tuntuu tuo isyystestin teettäminen olevan maailman kaatava asia, ainakin useimmiten parisuhteen kaatava jos mies haluaa varmuuden isyydestään.Tuskin se äitikään usein tasan tarkkaan tiennyt kenen lapsi on, jos on käynyt vieraissa. Hän on varmasti halunnut uskotella itselleenkin, että lapsi on sen miehen, jonka antaa ymmärtää olevan isä.
Sinällään pidän kyllä tuollaista aivan järkyttävänä petoksena. Olishan isäehdokkaillakin oikeus tietää tilanteesta ja tehdä ratkaisunsa siten, että tietää mikä asioiden laita on.
Aikuisen ihmisen tulisi tietää että jokainen muna jonka päälle istuu (ilman ehkäisyä) edellisten menkkojen jälkeen aina siihen ovulaatioon asti on lähes yhtä suurella todennäköisyydella mahdollinen isä-ehdokas tulevalle lapselle. Vaikka nainen kuinka haluaisi uskoa tietyn miehen siittiön hedelmöittäneen munasolun, usko ei siinä auta. Juuri siksi tiede auttaa todentamaan kuka lapsen on siittänyt. Toisin sanoen nainen ei voi tietämättään huijata ketään isäksi, koska vain nainen itse tietää kenen kanssa on pelehtinyt ennen raskautumista. Isä taas voi täysin tietämättään alkaa toisen siittämälle lapselle isäksi, koska on lähes mahdotonta epäillä naista joka ei itse halua tunnustaa epätietoisuuttaan. Naisille kun tuntuu tuo isyystestin teettäminen olevan maailman kaatava asia, ainakin useimmiten parisuhteen kaatava jos mies haluaa varmuuden isyydestään.
Oma lapsi = omaa geeniperimääMiten oma lapsi määritellään? Onko se vain omaa geeniperimää omaava henkilö? Vai voiko lapsi olla oma siitä huolimatta, ettei hän omaa piiruakaan omista geeneistä?
Oma lapsi = omaa geeniperimää
Adoptio lapsi = ei omaa geeniperimää
Molemmat aivan yhtä omia vanhemmilleen, mutta voiko adoptoitavaksi lapsensa antanut äiti kutsua pois antamaansa lastaan omaksi vai onko se jonkun toisen oma?
Voiko lapsistaan tietoinen mies, joka ei kuitenkaan lapsiaan tapaa sanoa että on hänellä myös omia lapsia? Vai ovatko kyseisen miehen lapset äitinsä uuden aviopuolison lapsia?
Niin ja sanooko äitin uusi aviopuoliso olevan isä kolmelle lapselle joista vain yksi on oma?
Määritteleeköhän se perimä kuitenkin sen oman?
Jos lasta kasvattaa ja rakastaa vauvasta aikuiseksi omanaan, on se oma lapsi, ihan sama kuka siihen on siemenen antanut. Ja aivan samoin se lapsi pitää tuolloin miestä isänään, ihan sama, vaikkei biologinen isä olekaan.
Olet siis sitä mieltä, että synnytyslaitoksella tuhlataan turhaan resursseja siihen, että lapset pyritään identifioimaan niin, etta äiti saa oman lapsensa? Ihan sama, kuka sen munasolun on antanut ja lasta kohdussa kasvattanut.
Ehdotan järjestelmää, jossa synnyttämässä käyneelle äidille annetaan mukaan vain joku vastasyntyneistä. Näin esim. keskoslasten äitien ei turhaan tarvitse jäädä laitokselle jännittämään - lapsi kainaloon ja kotiin. Sen keskosen voi sitten antaa jollekin muulle myöhemmin. Somalisynnyttäjien myötä saadaan perheisiin myös uutta väriä kun suomalaisäidin mukaan tupsahtaa vähän tummempi lapsi ja somaliäidille puolestaan sattuu sinisilmäinen ja vaaleatukkainen Muhammed.
Aivansama tähän jo hyvin vastasikin. Mutta joo, itsekin varmaan tajuat liioittelevasi. Miksi nyt ehdoin tahdoin pitäisi vauvoja alkaa vaihtamaan. Ja kyllähän sitä vauvojen vaihtumista on tapahtunut, ennen huomattavasti enemmänkin, ja ihan tyytyväisenä monet ovat lapsinaan niitä kasvattaneet.Olet siis sitä mieltä, että synnytyslaitoksella tuhlataan turhaan resursseja siihen, että lapset pyritään identifioimaan niin, etta äiti saa oman lapsensa? Ihan sama, kuka sen munasolun on antanut ja lasta kohdussa kasvattanut.
Ehdotan järjestelmää, jossa synnyttämässä käyneelle äidille annetaan mukaan vain joku vastasyntyneistä. Näin esim. keskoslasten äitien ei turhaan tarvitse jäädä laitokselle jännittämään - lapsi kainaloon ja kotiin. Sen keskosen voi sitten antaa jollekin muulle myöhemmin. Somalisynnyttäjien myötä saadaan perheisiin myös uutta väriä kun suomalaisäidin mukaan tupsahtaa vähän tummempi lapsi ja somaliäidille puolestaan sattuu sinisilmäinen ja vaaleatukkainen Muhammed.
Tuollaisille naisille on ihan oma nimitys ja toivottavasti oma spesiaalipaikka helvetissä tai jossain vastaavassa tuonpuoleisessa.Ehkä joku nainen arvottaa miehen, joka on hyvin älykäs ja komea ulkonäkö, mutta mies on varattu. Sitten se oma seurustelukumppani toimii isänä.
Tämä jeesusteleva lätinä ei millään tavalla tee yhtään hyväksyttävämpää siitä oksettavasta rikoksesta jonka isyydestä kusettava nainen tekee.Minusta oma on se jonka on itse tähän maailmaan tehnyt kun lapsista puhutaan, mutta vanhempi tai kasvattaja voi olla toistenkin lapsille.
Perinnöllisyydellä on iso merkitys kaikessa elollisessa, joten luulen että jopa ihmisen alitajunta käsittelee oman ja toisen jälkikasvun välisen eron.
Niinkuin tuolla kärjistetysti kirjoitettiin tuosta että onko sitten väliä kenen lapsen sieltä sairaalsta kotiin vie, niin mietitään että nainen on äitinä kolme vuotta lapselle ja sitten paljastuu että on vauvat vaihtunut. Mitä tekee äiti ihminen tässä tilanteessa? Ei varmaan ala kiinnostamaan missä on hähen synnyttämänsä lapsi. Kohta eihän hänellä ole tunnesidettä siihen. Vai voiskohan olla niin että äidin luontainen vaisto ajaa sitä etsimään oman lapsensa.
Oma lapsi = kasvattamani lapsi, geeneistä viis.
Ei-oma lapsi = lapsi, jota en ole kasvattanut, geeneistä viis.
Se lapsi on ihminen, jolla on tunteet ja muistot, eikä tunteet ja muistot katoa mihinkään kun lapsen äidin vieraissajuoksentelua selvitellään. Yhteinen elämä lapsen kanssa on asia, jota ei voi perua tai jälkikäteen saada jos se on jäänyt puuttumaan. Yhteinen elämä on niiden osapuolten välinen side, jotka sillä hetkellä ovat siihen osallistuneet, eikä se katso geenejä.
Kaiken hyvän lisäksi näitä pettäjävaimoja suojellaa lain avulla. Avioliitossa syntynyt on automaattisesti aviomiehen lapsi. Mies ei voi vaatia isyysselvitystä, vain äiti voi antaa sille luvan.
Mahtavaa, sitten kehtaavat vouhottaa "lasikatosta", "naisen eurosta" ja "tasa-arvosta"..
Naisen euroon niin se 80 senttiä on melko hyvin siihen verrattuna että miehen vuosi on 10kk.
Nainen hyvää hyvyyttään salaa mieheltään että se onkin tuhkamunaEn nyt ihan pienenä haittana pitäisi sitä, jos väärä isä on maksanut elatusta 18 vuotta, kokonaissumma lienee tyypillisesti nykyrahassa 30-50 000 euroa. Nykyisin testataan mutta aiemmin tämä ei ollut mahdollista ja nainen saattoi tarkoituksella valehdella.
Miksi miehellesi on tarjottu synnytyksen jälkeen mahdollisuutta isyystestiin?Taysissa olen synnyttänyt kaikki lapseni, minä ja mies ollaan avioliitossa, ja isälle on tarjottu synnytyksen jälkeen mahdollisuutta isyystestiin (minä en siis kuullut kun tätä kysyttiin).
Sitä kutsutaan oikeusturvaksi. Testiä pitäisi ehdottomasti tarjota jokaiselle miehelle tai oikeastaan määrätä pakolliseksi koska miehellä ei ole mitään muuta keinoa varmentaa isyyttään tuossa vaiheessa kun taas nainen tietää onko potentiaalisia kandidaatteja yksi vai useampi. Siinä on ihan päivänselvä aukko miehen oikeusturvassa.Miksi miehellesi on tarjottu synnytyksen jälkeen mahdollisuutta isyystestiin?
Pojalta katsottiin syntymän jälkeen veriryhmä, se oli O.Harvemmin taidetaan lastensairaalassakaan selvittää vanhempien veriryhmiä