S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :p :"Kyseessä on kokeilu, joka tulee ensimmäisenä käyttöön Porvoossa "
Porvoossa kaikki on mahdollista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010033011386120_uu.shtml
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mä en uskonut kun mies tosta puhui, Porvoostahan se olikin koko juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:usein noi kokeilut vain on si sellaisia et niist tehdään si lakialoitteita ja pian ei oo enään kirjesalaisuuksia edes. Toivon todella et jää kokeiluksi. Sillä en todellakaan haluaisi et minun kirjeitäni availee tuntemattomat.(tai tututkaan)
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:usein noi kokeilut vain on si sellaisia et niist tehdään si lakialoitteita ja pian ei oo enään kirjesalaisuuksia edes. Toivon todella et jää kokeiluksi. Sillä en todellakaan haluaisi et minun kirjeitäni availee tuntemattomat.(tai tututkaan)
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Aamulla jouduin tarkastamaan kalenterista, joko se on aprillipäivä. Vaan ei se ollu. Mä en ikikuunapäivänä suostuis tuohon! Suostuisitteko te?
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Yrittäjille tuo on ollut jo käytössä palveluna. Ekologista, kun ei tarvitse ottaa vastaan paperisontaa ja skannata niitä itse kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Aamulla jouduin tarkastamaan kalenterista, joko se on aprillipäivä. Vaan ei se ollu. Mä en ikikuunapäivänä suostuis tuohon! Suostuisitteko te?
kyllä helpottaisi paljon.