itella avaa postisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sartsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
usein noi kokeilut vain on si sellaisia et niist tehdään si lakialoitteita ja pian ei oo enään kirjesalaisuuksia edes. Toivon todella et jää kokeiluksi. Sillä en todellakaan haluaisi et minun kirjeitäni availee tuntemattomat.(tai tututkaan)

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
usein noi kokeilut vain on si sellaisia et niist tehdään si lakialoitteita ja pian ei oo enään kirjesalaisuuksia edes. Toivon todella et jää kokeiluksi. Sillä en todellakaan haluaisi et minun kirjeitäni availee tuntemattomat.(tai tututkaan)

tyhmä siihen pitää suostua ei ne ilman lupaa mene availemaan sun kirjeitäs.

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:

No ei ne niitä luvatta auo.

Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:
Yrittäjille tuo on ollut jo käytössä palveluna. Ekologista, kun ei tarvitse ottaa vastaan paperisontaa ja skannata niitä itse kuitenkin.

Miten tossa ekologisuus paranee? Se paperinen versiohan on kuitenkin jo olemassa? Se on vaan itellan nurkissa, ei mun.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Aamulla jouduin tarkastamaan kalenterista, joko se on aprillipäivä. Vaan ei se ollu. Mä en ikikuunapäivänä suostuis tuohon! Suostuisitteko te?

kyllä helpottaisi paljon.

Suostuisin. Että mä vihaan postilaatikolla käymistä. Ai että olis kivaa kun posti tuliskin suoraan mun olkkariin! Ja jos vielä sais bensa-asemille tankkaajat takasin ni elämä olis ihanaa.

Vai et tyhmäksi haukutaan. Mä kirjoitinkin että usein kokeilut johtaa lakimuutokseen asti jolloin se ei oo enään tahto kysymys vaan pakko koska laki määrää. en todellakaan suostuisi moiseen. Joku tuttuhan voi olla siellä töissä ja olla niin saakelin urkkija et katsoo oikein tarkkaan joidenkin laskut sun muut. Mieluiten jos postia ei laatikkoon saa niin haen si vaiks postipaikastamme sen aina ohi kulkiessamme. Ja monet laskut nyt onneksi saa jo muutenkin joko suoraveloitukseen tai tulevat sähköpostissa. Mutta si ihan oikeat kirje muistamiset postikortit sun muut. Ah niin todella toivon jotta ei todellakin ettei tää kokeilu ottaisi tulta alleen eikä tulisi lakimuutoksia ainakaan.

Yhteistyössä