Itikseen menossa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti85

Vieras
Eli olisin Itäkeskukseen menossa ostoksille.
Mistä sieltä kannattaisi käydä katsomassa äitiyshousuja?
Entä onko kauppaa mistä löytäisi pienen ja ohuen vauvan tyynyn?

Kiitos vastanneille :)

H&M:ssä löytyy, Lindexillä on jotain, Siellä uudella puolella yläkerrassa taitaa myös olla joku liike missä muistaakseni on jotain. Kappahl:ssa on joskus ollut jotain.Tyynystä en osaa sanoa.

H&M:ssä oon käyny ja hirveen huonot valikoimat :/
Tai ei mun kropalle sopivia.. Ihanan paidan sieltä tosin löysin mutten raaskinu ostaa..
Käyn sitte Lindexillä ja Kappahlissa kiertelemässä. Pakkasta on niin enää ei pärjää sukkahousuilla ja hameella :( Kaikki muut vaatteet kiristää vaikka vasta 22+ rvko :/
Mut kiitos ehdotuksista :D

Ja vauvan tyyny tulee 2-vuotiaalle 'ei-vauvalle' :D
Mutten aikuisten tai isojen lasten tyynyä viitsi ostaa kun ne on vielä niin isoja ja paksuja..

Lisää ehdotuksia?
:)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti85:
H&M:ssä oon käyny ja hirveen huonot valikoimat :/
Tai ei mun kropalle sopivia.. Ihanan paidan sieltä tosin löysin mutten raaskinu ostaa..
Käyn sitte Lindexillä ja Kappahlissa kiertelemässä. Pakkasta on niin enää ei pärjää sukkahousuilla ja hameella :( Kaikki muut vaatteet kiristää vaikka vasta 22+ rvko :/
Mut kiitos ehdotuksista :D

Ja vauvan tyyny tulee 2-vuotiaalle 'ei-vauvalle' :D
Mutten aikuisten tai isojen lasten tyynyä viitsi ostaa kun ne on vielä niin isoja ja paksuja..

Lisää ehdotuksia?
:)

Tarjoustalosta olen itse ostanut pikkusen tyynyn aikoinaan, joka sopii hyvin 2 vuotiaalle.

Kiitos vastauksista :)

En ookaan tavallisista kaupoista (citymarket, anttila) ikinä edes kattonu ku oon ajatellu et jostain lastentarvikeliikkeestä ihan vaan löytyisi..
Mut hyvä tietää että ihan tarjoustalostaki voi kattoa, on tossa ihan meiän lähellä ni katonpa ens kerralla :D

Ja enhän mä ikää laittanu, joten no hätä Pump;)
Tyttö vaan tuppaa laittaa toista kättään koko ajan posken alle ni ajattelin kokeilla josko haluais tyynyn ku äitin ja isin tyynylle koko ajan yrittää :D