Itkeekö muiden vauvat mahavaivoja? Tai piereskeleekö teidän vauvat PALJON!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Paukku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Paukku"

Vieras
Säälittää kun meidän vauva itkee pieruja aika paljon, ja sitä ilmaa suolistossa on ihan kauheasti noin pienellä vauvalla. Eri korvikemerkkejä on kokeiltu, mutta ei apua. Mistähän tuo johtuu?? Joskus voi välissä olla päivä ettei ilmavaivoja niin olekaan, mutta en keksi mikä silloin olisi eri tavalla ollut!?

[QUOTE="mitä";30055466]Mitä korvikemerkkejä olette kokeilleet? Minkä ikäisestä vauvasta kyse?[/QUOTE]

Nannia ja Ha-Nannia sekä Nutrilon Peptiä. Vauva on 7 vko.

[QUOTE="Paukku";30055283]Epäilitkö koskaan allergiaa tms?[/QUOTE]

En oikeastaan. Kakka oli kuitenkin aina normaalia, tai no, niin normaalia kuin se vauvalla voi olla. Nyt taaperoikäisenäkin kakka sellaista kuin pitääkin.
Ja muutenkin on ollut tyytyväinen tapaus.

Mä ajattelen niin, että tommoset pienet ihmiset kokee kaiken niin kokonaisvaltaisesti, että ne itkunpirahdukset johtuu ihan vaan siitä.
Ja tyytyväinen vaan olin/olen kun pieree, ei jää ilma mahaan vaivaamaan.

Tuutia käytettiin.

En oikeastaan. Kakka oli kuitenkin aina normaalia, tai no, niin normaalia kuin se vauvalla voi olla. Nyt taaperoikäisenäkin kakka sellaista kuin pitääkin.
Ja muutenkin on ollut tyytyväinen tapaus.

Mä ajattelen niin, että tommoset pienet ihmiset kokee kaiken niin kokonaisvaltaisesti, että ne itkunpirahdukset johtuu ihan vaan siitä.
Ja tyytyväinen vaan olin/olen kun pieree, ei jää ilma mahaan vaivaamaan.

Tuutia käytettiin.

Kiitos vastauksesta! Meidän täytyy varmaan kanssa kokeilla tuota Tuutia. Kokeilitko sinä eri korvikemerkkejä?

Kysyn vielä, että olikp vauvan paukuissa hajua? Meillä kun välillä paukuissa on aivan järkky haju myös :(

[QUOTE="Paukku";30055638]Kiitos vastauksesta! Meidän täytyy varmaan kanssa kokeilla tuota Tuutia. Kokeilitko sinä eri korvikemerkkejä?

Kysyn vielä, että olikp vauvan paukuissa hajua? Meillä kun välillä paukuissa on aivan järkky haju myös :([/QUOTE]

En kokeillut muita merkkejä.

Välillä pumpat haiskahti ja haiskahtaa vieläkin, varsinkin silloin jos kakka on kohtapian tulossa.

Kokeile koliikkipulloa, jos et ole jo kokeillut. Sen pitäisi vähentää ilman nielemistä syödessä.

Pelkkien piereskelyjen perusteella en heti pelkäis allergiaa, mutta jos itkuisuutta on paljon ja varsinkin jos ilmestyy pientäkin muuta oiretta, niin sitäkin kannattaa tutkia.

cuplatoneissa ja disflatytipoissa on melkoiset määrät lisäaineita, joista useammalle tulee viel kovemmat kivut. Osta ehdottomasti luontaistuotekaupasta esim. biolaten jauhemaiststa vauvoille tarkoitettua maitohappobakteeria, on meinaan erittäin hyvä masuvaivoihin. Onnea pienestä! :) Ps. käytä myös vyöhyketerapeutilla. :)

cuplatonia meilläkin meni. Oli lisäaineita tai ei, niin parempi kuitenkin että oli onnellinen vauva :) Toki jos löydät luonnollisemman vaihtoehdon, niin aina parempi :)
Mutta itse en vauvaa itketyttäisi vain sillä periaatteella, että meillähän ei cuplatonia käytetä. Itsellekin sitä on lapsena kuulemma annettu paljon. Ja ihan terve aikuinen olen ollut.

Yhteistyössä