V
"vieras"
Vieras
En tiennyt mihin "osastoon" olisin kirjoittanut mutta kirjoitan nyt tänne. Olen 5vuotiaan adhd pojan yksinhuoltaja. Aloin reilu puoli vuotta sitten seurustelemaan miehen kanssa jonka olen tuntenut monta vuotta. Ensinmäinen mies 4vuoteen erottuani lapseni isästä joka petti ja lähti uuden mukaan. Sen yli olen päässyt, kiitos ihanan poikani (vaikka välillä onki rankkaa
) Nyt sitten muutama viikko kävi niin että mies ilmoitti ettei aio enään olla tekemisissä kanssani, syytä en tiedä. No tuossa heti ilmoituksen jälkeen rupesin miettimään koskas ne mensut on viimeksi ollu, mutta en kuvitellutkaan että olisi mahdollista että olisin raskaana. Joka tapauksessa näinhän kävi, olen raskaana. Menin heti sairaanhoitajalle ja sanoin että haluan keskeytyksen. No näin pari viikkoa jälkeen testin pääsin vasta lääkäriin. Nyt vasta sain soitettua ajan keskeytykseen ja ensinmäinen aika löytyy vasta parin viikon päähän
Tämä on muutenki kamalaa ja masentaa ajatus keskeytyksestä mutta koska taloudellinen tilanne ja tämä tilanne miehen kanssa on tämä en näe muuta vaihtoehtoa. Pelkään vaan niin paljon sitä keskeytystä ja ajatusta siitä että tämä on sitten jo niin pitkällä.. itkettää, stressaa ja pelottaa enkä tiedä mitä tehdä.