I
itku
Vieras
koko perhe ja se ei sopinutkaan TAAS miehelle vaan hän sai suurempia ideoita mitä tehdään... en jaksanut ja niinpä hän lähti lasten kanssa toteuttamaan hyvää juttuaan... ja mun suunnitelma skipattiin TAAS...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Juttelet ukkos kanssa, ettei sun ole kiva olla ovimattona. :/ Vaikka yleensä se tapaa kai olla perheissä toisin päin: vaimo määrää kaapin paikan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Juttelet ukkos kanssa, ettei sun ole kiva olla ovimattona. :/ Vaikka yleensä se tapaa kai olla perheissä toisin päin: vaimo määrää kaapin paikan![]()
ei onnistu...mut lakaistiin taas matonalle...ja mä olin taas ilonpilaaja... MÄ olen kaiken pahan alku ja juuri...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Juttelet ukkos kanssa, ettei sun ole kiva olla ovimattona. :/ Vaikka yleensä se tapaa kai olla perheissä toisin päin: vaimo määrää kaapin paikan![]()
ei onnistu...mut lakaistiin taas matonalle...ja mä olin taas ilonpilaaja... MÄ olen kaiken pahan alku ja juuri...
No sit on aika kurja tilanne.Onko muuten ok mies ja isä? Kyllä mulle olis valitettavasti melkoisen vakava harkinnan paikka, jos ei mun mielipiteillä olisi mitään väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:No onkos teillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita joiden pohjalta voisit suunnitella menoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:No onkos teillä yhteisiä mielenkiinnon kohteita joiden pohjalta voisit suunnitella menoja?
yhteistä koko perheen tapahtumaa suunnittelin, ulkoilun ym.kivan merkeissä...mut mies halus isompaan paikkaan...tekeen samantyylistä..