Itkuhälyttimistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tämmönen Philipsin häly, ja on ollut kyllä tosi hyvä.

philipsitkuh.jpg

Meil on DoroBM35+1. Olen ollu ihan tyytyväinen, hyvä kantavuus ja saa valittua kans herkkyyden että millasesta äänestä ottaa. Ainut miinus siin on ettei hälytä millään tavalla siitä että "lapsen pään" akku loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

philipsitkuh.jpg

Tota katselin kanssa.. onko se sellanen että kuulee jos lapsi vaikka vaunuissa kääntelehtii? Meillä oli supernovat ennen, ihan kamalat kun vasta sitten kuului yhtään mitään kun lapsi huusi pää punaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

philipsitkuh.jpg

Tota katselin kanssa.. onko se sellanen että kuulee jos lapsi vaikka vaunuissa kääntelehtii? Meillä oli supernovat ennen, ihan kamalat kun vasta sitten kuului yhtään mitään kun lapsi huusi pää punaisena.

Siinä on eri herkkyystasoja, eli kuuluu kyllä kääntyilykin. =)

Mulla on ollut noi Philipsin perus hälyt, mutta paljon tyytyväisempi olin Cobran radiopuhelimiin itkuhälytin toiminnolla =) Niissä on kunnon ladattavat akut, joten ei tarvitse jatkuvasti rahdata pattereita kaupasta ja kantamakin on tavallisia hälyjä huomattavasti parempi.

Meillä on toi Philips. On toiminut. Muistaakseni kuusi kanavaa. En ole koskaan tarvinnut paristokäyttöistä, aina riittänyt kun olen ottanut vastaanottimen mukaan missä olen ollutkin sisällä ja lyönyt verkkovirtaan. Lasta ei ole nukutettu ulkona, joten ulkokäytöstä en osaa sanoa. Meillä käytössä vieläkin. Lapsi parivuotias, tuolla kuulee kun alkaa aamulla heräillä. Meillä herkkyystaso säädetty niin, että alkaa reagoida lapsen unisesta aamulaulelusta.

Meillä on toi Philips. On toiminut. Muistaakseni kuusi kanavaa. En ole koskaan tarvinnut paristokäyttöistä, aina riittänyt kun olen ottanut vastaanottimen mukaan missä olen ollutkin sisällä ja lyönyt verkkovirtaan. Lasta ei ole nukutettu ulkona, joten ulkokäytöstä en osaa sanoa. Meillä käytössä vieläkin. Lapsi parivuotias, tuolla kuulee kun alkaa aamulla heräillä. Meillä herkkyystaso säädetty niin, että alkaa reagoida lapsen unisesta aamulaulelusta.

Tota philipsiä ei sais käyttää pihalla. Taas yksi syy lisää, miksi Cobra on parempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Tota philipsiä ei sais käyttää pihalla. Taas yksi syy lisää, miksi Cobra on parempi :D

Miksi ihmeessä ei saa käyttää ulkona?

Meillä on Doron radiopuhelimet ja olen kyllä hirmu tyytyväinen. Varsinkin jos vauvaa aikoo nukuttaa ulkona myös talvella kannattaa ehdottomasti hankkia radiopuhelimet eikä varsinaisia itkuhälyttimiä. Kaverin kanssa oikein testattiin muutamaan kertaan ja aina kun pakkanen nousi yli -3 heidän itkuhälyttimensä hyytyi mutta radiopuhelimet jaksoi aina vain. Nykyään taitaa lähes kaikissa itkuhälyttimissä olla kielto ettei saa ylipäätään viedä ulos. Puhelimissa on ladattavat akut joten ei tarvi miettiä pattereita eikä virtajohtoja. Ja hinta on huomattavasti edullisempi kuin itkuhälyttimissä ja jälleenmyyntiarvo parempi.

Meillä on Doro bm50 (juurikin tuossa vieressä päällä ) ja on tosi hyvä. Hyvät hälytysäänet ja hyvä kuuluvuus. Miinuksena vois mainita, että akku ei kestä hirveen pitkään eli saapi ladata usein. Mut kotona ollessa molemmat päät on yleensä pistorasiassa, niin silloin ei ongelmia =)

Miksi ihmeessä ei saa käyttää ulkona?[/quote]

Jos se on kytkettynä verkkovirtaan, niin sitä ei saa viedä pihalla ja sit oli joku lämpötila rajotuskin, oiskohan ollut +10 tjsp. Vaunuihinkaan sitä ei saa laittaa, joillakin oli syttynyt se vaunuissa palamaankin :o Useimmathan kuitenkin käyttää niitä siksi, että kuulisi kun lapsi pihalla herää... Mutta joo kyllähän ton Philipsin saa viedä pihalle kuivalla kesäsäällä :D

Yhteistyössä