V
Vieras
Vieras
Mikä malli olis hyvä? Lueskelin dorasta että pitäis olla hyvä mutta aika hintava taitaa olla? Onko kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä on tämmönen Philipsin häly, ja on ollut kyllä tosi hyvä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä on tämmönen Philipsin häly, ja on ollut kyllä tosi hyvä.
![]()
Tota katselin kanssa.. onko se sellanen että kuulee jos lapsi vaikka vaunuissa kääntelehtii? Meillä oli supernovat ennen, ihan kamalat kun vasta sitten kuului yhtään mitään kun lapsi huusi pää punaisena.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on toi Philips. On toiminut. Muistaakseni kuusi kanavaa. En ole koskaan tarvinnut paristokäyttöistä, aina riittänyt kun olen ottanut vastaanottimen mukaan missä olen ollutkin sisällä ja lyönyt verkkovirtaan. Lasta ei ole nukutettu ulkona, joten ulkokäytöstä en osaa sanoa. Meillä käytössä vieläkin. Lapsi parivuotias, tuolla kuulee kun alkaa aamulla heräillä. Meillä herkkyystaso säädetty niin, että alkaa reagoida lapsen unisesta aamulaulelusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on toi Philips. On toiminut. Muistaakseni kuusi kanavaa. En ole koskaan tarvinnut paristokäyttöistä, aina riittänyt kun olen ottanut vastaanottimen mukaan missä olen ollutkin sisällä ja lyönyt verkkovirtaan. Lasta ei ole nukutettu ulkona, joten ulkokäytöstä en osaa sanoa. Meillä käytössä vieläkin. Lapsi parivuotias, tuolla kuulee kun alkaa aamulla heräillä. Meillä herkkyystaso säädetty niin, että alkaa reagoida lapsen unisesta aamulaulelusta.
Tota philipsiä ei sais käyttää pihalla. Taas yksi syy lisää, miksi Cobra on parempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tota philipsiä ei sais käyttää pihalla. Taas yksi syy lisää, miksi Cobra on parempi![]()