Itseinho + seksielämä parisuhteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Huoh. Mulla on suuren suuri ongelma. Ihan vitun iso oikeasti.

Naurattaa ajatella että olen itse näin sekaisin ja olen ammatiltani psyk.ongelmista kärsivien hoitaja.

Mä inhon ulkonäköäni hirveesti, olen kamala läski. Mussa on kaikki rumaa, ihan varpaista kulmakarvoihin asti. :( Mä en kestä ajatusta seksistä mun mieheni kanssa, koska mä melkein oksennan kun ajattelen miten ruma olenkaan ilman vaatteita tämän pömppömahani kanssa :x Jos harrastamme seksiä, pidän silmät kiinni, ja inhoan jos mun mies katsoo mua. :( Mun tekis mieli vetää hiukset päästäni irti kun mua inhottaa se tilanne niin paljon.

Mun mies jaksaa kertoa mulle päivittäin että olen kaunis enkä mitenkään läski, ja että olen haluttava jne. Mutta se ei mun kaaliin mahdu, eikä se varmaan tule koskaan sinne mahtumaankaan.

Ennenkuin lähden ulos (esim kauppaan jne) vaihdan vaatteet n. 5krt, koska näytän kaikessa niin vtun rumalta ja läskiltä. Jossain vaiheessa päätän etten sitten lähde, kun mikään ei sovi mulle. Tää on perseestä.

Mä en halua menettää mun miestä, mutta mä tiedän, ettei se halua elää lähes seksittömässä suhteessa, vaikka mua rakastaakin. Miten vtussa saan pääni kuntoon? Hyvä olen muita neuvomaan, mutta itseni kanssa olen ihan hiton hukassa :(

Onko täällä ketään muuta joka kärsii samasta asiasta ...

Sähän olet vain hoitaja, ettet kuitenkaan niin syvällisesti tunne ihmismieltä, joten älä nyt soimaa itseäsi, ettet osaa omaa ajatteluasi hoitaa kuntoon. Voisit ottaa yhteyttä johonkin terapeuttiin tai psykoterapeuttiin tai psykologiin, jotka ovat todella opiskelleet syvällisemmin ihmismieltä. Se voisi kyllä auttaa ratkomaan ongelmaa ja saamaan sut rakastamaan itseäsi paremmin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
siis häh? ootsä tosissas? jos oot ni eka rupee nauttimaan siitä seksistä (vaikka sitten silmät kiinni) siitä ne läskitki lähtee...?!

No onko sulla luetun ymmärtämisessä jotain vikaa? En mä kykene nauttimaan siitä, kun päässä pyörii ihan muita ajatuksia kuin pitäisi.

Enivei, kiitti vaan ideasta...Ja juu, olen tosissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:
Onko aina ollut näin vai onko tämä tilanne syntynyt jostain? Onko laihduttaminen täysin poissuljettu mahdollisuus?

Mua on ala-asteella haukuttu läskiksi. Ei täysin poissuljettu. Hemmetin vaikeaa vaan tällä paskalla itsekurilla :( Huoh. Oon onnistunut laihtumaan 10kg, 5kg jne, mutta takas ne aina on tullu, ainakin osittain.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
kerro mittasi niin selviää jos edes olet läski. Ehkä kaikki on omaa mielikuvitustasi.

Niin ja siis, en ole vaa'alla käynyt pariin kuukauteen enkä käy. Ollu niin pitkän aikaa ihan hirveän läski olo, joten en uskalla.

sinähän olet pitkä, joten tolla painolla et voi olla mikään ryhävalas, vaikket mallin mitoissa olekkaan. Miten olisi jos jättäisit kaikki turhat jutut pois, kuten mehut, joghurtit (tai miten se kirjoitetaan), vaalean leivän. Olisiko esim kasvissyönti mahdollista? Tai punaisen lihan vaihtaminen kalaan ja broileriin? Pieni kävely päivässä tekee pitkällä tähtäimellä paljon. Ja tuolla kasvisruoalla en tarkoita että salaatilla tarvitsee elää tai olla nälkäinen koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
sinähän olet pitkä, joten tolla painolla et voi olla mikään ryhävalas, vaikket mallin mitoissa olekkaan. Miten olisi jos jättäisit kaikki turhat jutut pois, kuten mehut, joghurtit (tai miten se kirjoitetaan), vaalean leivän. Olisiko esim kasvissyönti mahdollista? Tai punaisen lihan vaihtaminen kalaan ja broileriin? Pieni kävely päivässä tekee pitkällä tähtäimellä paljon. Ja tuolla kasvisruoalla en tarkoita että salaatilla tarvitsee elää tai olla nälkäinen koko ajan.

Niin. Vaalean leivän, vaaleat jauhot olenkin jo joskus jättänyt kokonaan pois. Ja onnistuin laihtumaan 6kg. Mutta tsadaa, miten taas kävi. Mun on PAKKO yrittää taas. Onneksi alkaa jumpat taas. Niistä rääkeistä tulee niin hyvä olo. En jaksa tälläistä jokapäivästä stressiä tästä mun rumuudesta :(

Mä ehdottaisin ihan sun oman ittes takia että alotat jonkun liikuntaharrastuksen josta tykkäät. Vaikka uiminen vois olla hyvä kun pääset veden alle "piiloon" ja ei tarvi olla urheiluvaatteissa toisten katseiden alla. Siinä ne linjat sutjakoituu ja saat muuta aateltavaa! Ehkä opit pitään kropastas enemmän kun huomaat miten kehityt lajissa ja kroppa jaksaa enemmän ja paremmin. Ja näyttääkin kivemmalta!

syö paljon kuituja ja kaikkea mikä pistää ruoansulatukseen vauhtia. Kyllä sä onnistut! Vaikeaa se ehkä on, mutta palkitsevaa. Ja mikä seksiin tulee, niin ehkä ensiapuna toimisi se että pidät yksinkertaisesti paidan päällä, niin ei tartte sitä masua hävetä. Tsemppiä :flower:

Yhteistyössä