Itseinho + seksielämä parisuhteessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Huoh. Mulla on suuren suuri ongelma. Ihan vitun iso oikeasti.

Naurattaa ajatella että olen itse näin sekaisin ja olen ammatiltani psyk.ongelmista kärsivien hoitaja.

Mä inhon ulkonäköäni hirveesti, olen kamala läski. Mussa on kaikki rumaa, ihan varpaista kulmakarvoihin asti. :( Mä en kestä ajatusta seksistä mun mieheni kanssa, koska mä melkein oksennan kun ajattelen miten ruma olenkaan ilman vaatteita tämän pömppömahani kanssa :x Jos harrastamme seksiä, pidän silmät kiinni, ja inhoan jos mun mies katsoo mua. :( Mun tekis mieli vetää hiukset päästäni irti kun mua inhottaa se tilanne niin paljon.

Mun mies jaksaa kertoa mulle päivittäin että olen kaunis enkä mitenkään läski, ja että olen haluttava jne. Mutta se ei mun kaaliin mahdu, eikä se varmaan tule koskaan sinne mahtumaankaan.

Ennenkuin lähden ulos (esim kauppaan jne) vaihdan vaatteet n. 5krt, koska näytän kaikessa niin vtun rumalta ja läskiltä. Jossain vaiheessa päätän etten sitten lähde, kun mikään ei sovi mulle. Tää on perseestä.

Mä en halua menettää mun miestä, mutta mä tiedän, ettei se halua elää lähes seksittömässä suhteessa, vaikka mua rakastaakin. Miten vtussa saan pääni kuntoon? Hyvä olen muita neuvomaan, mutta itseni kanssa olen ihan hiton hukassa :(

Onko täällä ketään muuta joka kärsii samasta asiasta ...

Sähän olet vain hoitaja, ettet kuitenkaan niin syvällisesti tunne ihmismieltä, joten älä nyt soimaa itseäsi, ettet osaa omaa ajatteluasi hoitaa kuntoon. Voisit ottaa yhteyttä johonkin terapeuttiin tai psykoterapeuttiin tai psykologiin, jotka ovat todella opiskelleet syvällisemmin ihmismieltä. Se voisi kyllä auttaa ratkomaan ongelmaa ja saamaan sut rakastamaan itseäsi paremmin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
siis häh? ootsä tosissas? jos oot ni eka rupee nauttimaan siitä seksistä (vaikka sitten silmät kiinni) siitä ne läskitki lähtee...?!