V
vieras
Vieras
juttele lasten kanssa vielä asiasta...mut ymmärrän kyllä.miksi naisen pitäs aina joustaa.mieshän se on valmis luopumaan lapsista työn takia.lapset kyllä sopeutuu uuteen paikkaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1) Eikö teillä olisi mahdollisuus lastenhoitajaan kerran viikossa että sinä pääsisit harrastusten pariin.
tai
2) Jos miehesi työ sisältää paljon matkustelua, eikö silloin olisi sama missä perheen pääkoti on, jos isä matkustaa viikot?
1) kyllä, ei ole rahakysymys, periaatteellinen enemmänkin.
2) Mielestäni kyllä, miehen mielestä ei (Tätä ratkaisua ehdotin ekan kerran n. vuosi sitten)
Jos kerran sinulla on rahaa palkata hoitaja, jotta voisit välttyä marttyyrimaiselta kotona istumiselta, niin miksi et voi lastenhoitajaa palkata? Koska et voisi enää olla marttyyri?
Tuossa ylempänä jo sanoin mitä mieltä tästä olen, ja tämä vahvistaa käsitystäni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mikä sulle on tärkeintä? Keitä sä pidät omana perheenäsi? Senhän sä osoitat valinnoillasi.
Hyvä kysymys. Paljon olen asiaa ajatellut ja tiedän että koen perheekseni vahvasti ydinperheemme lisäksi myös vanhempani, etenkin toisen sisaristani ja hänen lapsensa.
Sitäkin olen miettinyt, että rakastanko miestäni oikeasti kuitenkaan, koska tuntuu oikeammalta palata kotiseudulle kuin jäädä tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juttele lasten kanssa vielä asiasta...mut ymmärrän kyllä.miksi naisen pitäs aina joustaa.mieshän se on valmis luopumaan lapsista työn takia.lapset kyllä sopeutuu uuteen paikkaan
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mikä sulle on tärkeintä? Keitä sä pidät omana perheenäsi? Senhän sä osoitat valinnoillasi.
Hyvä kysymys. Paljon olen asiaa ajatellut ja tiedän että koen perheekseni vahvasti ydinperheemme lisäksi myös vanhempani, etenkin toisen sisaristani ja hänen lapsensa.
Sitäkin olen miettinyt, että rakastanko miestäni oikeasti kuitenkaan, koska tuntuu oikeammalta palata kotiseudulle kuin jäädä tänne.
Mitä laajemmin käsität perheen, sitä tyytymättömät osapuolet. Ja sitä vähemmän lojaali pystyt olemaan kullekin. Onhan se vaikea seurustella sellaisen kanssa, joka ei ole vielä irtaantunut juuristaan.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mikä sulle on tärkeintä? Keitä sä pidät omana perheenäsi? Senhän sä osoitat valinnoillasi.
Mitä laajemmin käsität perheen, sitä tyytymättömät osapuolet. Ja sitä vähemmän lojaali pystyt olemaan kullekin. Onhan se vaikea seurustella sellaisen kanssa, joka ei ole vielä irtaantunut juuristaan.
Tätä minäkin ajattelen. Jos ei ole aikuistunut lapsuudenperheestään, on vaikea kiinnittyä omaan aikuisuuden perheeseensäkään. Harmi vain, että kaikki se kaatuu miehen viaksi ja vaimosta tulee se kärsivä marttyyri.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Kesämökki sinun kotipaikkakunnaltasi ja vietät lomat siellä?
On. Lomia on 4 viikkoa kesällä ja viikko talvella. 47 viikkoa jää lusittavaa vielä..
Alkuperäinen kirjoittaja ex-satakuntalainen:Alkuperäinen kirjoittaja tuttutunne:Ymmärrän sinua.
Itsekin aina ajattelin, että koti on siellä missä oma perhe on.
Mutta. Nyt on täällä mennyt yli 5v ja inhoan tätä kaupunkia yli kaiken. edelleen.
Ruma, ihmiset rumia sisältä ja ulkoisesti, liikennettä paljon, pölyä, likaa, vanhat rakennukset purettu ja uusia betonisia rakennettu.
Kaipaan lapsuuden ympäristöä. Pieni kylä, jossa kaikki lähellä. Kaupungissa pitkä matka joka paikkaan, aina istut autossa ja kuskaat lapsia harrastuksiin, tai isoon kauppaan menossa. myös terveyskeskukset ja aivan kaikki kaukana, toisin kuin lapsena kaikki kävelymatkan päässä.
Kaipaan merta ja maaseutua.
En tule koskaan sopeutumaan tänne. Tuskin mieskään.
Anteeksi, kirjoitinko minä tuon..
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Juu. Vaimo saa kantaa kaiken vastuun lapsista, kotitöistä ja luopua omasta hyvinvoinnistaan, koska sen mies haluaa tehdä duunia enemmän, kuin olla perheensä kanssa.
Ap sanoi hyvin selvästi, että mies asettaa työn perheensä edelle. Miksei siis vaimo asettaisi itseään? Mitä annettavaa tällä miehellä on lapsilleen?
Lapset sopeutuvat kyllä. Ja joku murehti sitä, miten mies tapaa lapsiaan. Eihän se varmaan tapaakaan, kun on niin helkkarin tärkeä tyyppi tärkeässä työssä. Toivottavasti muutat ja tästä mieskin herää huomaamaan, mikä se on elämässä tärkeintä. Mikä liitto tuollainen on, jossa toinen ei jousta yhtään!
Tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mikä sulle on tärkeintä? Keitä sä pidät omana perheenäsi? Senhän sä osoitat valinnoillasi.
Tätä minäkin ajattelen. Jos ei ole aikuistunut lapsuudenperheestään, on vaikea kiinnittyä omaan aikuisuuden perheeseensäkään. Harmi vain, että kaikki se kaatuu miehen viaksi ja vaimosta tulee se kärsivä marttyyri.
Näinhän se on ollut iät ja ajat ettei nainen itsenäisty vanhemmistaan, eikä omistaudu riittävästi omalle perheelleen. Ei kahdessa perheessä voi elää yhtä aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mikä sulle on tärkeintä? Keitä sä pidät omana perheenäsi? Senhän sä osoitat valinnoillasi.
Näinhän se on ollut iät ja ajat ettei nainen itsenäisty vanhemmistaan, eikä omistaudu riittävästi omalle perheelleen. Ei kahdessa perheessä voi elää yhtä aikaa.
*vai olikos ne miehet niitä, jotka jäävät äidin helmoihin kiinni*
Omasta mielestäni ap:n ongelma ei ole itsenäistyminen vaan yh-tyyppinen elämä vieraalla paikkakunnalla ilman tukiverkkoja. Useimmiten mies kuiten osallistuu perheensä arkeen, mutta vaikeaahan se on jos työ sisältää runsaasti matkustelua... siksi ihmettelenkin miksi perhe ei voi perustaa kotia sinne missä tukiverkotkin ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Siksi sinun pitäisi joustaa, että kyse on paitsi miehen onnellisuudesta, myös lasten. On pienempi paha nykyinen tilanne kuin se, että lapset kärsii. Vaikka oletkin se käytännön arjen pyörittäjä, niin et voi isää korvata lapsille kuitenkaan. Itsekäs olet, huono äiti mun mielestä :'(