Itsekästä toimintaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elimme seurustelusuhteessa, suunnittelimme yhteenmuuttoa, menimme kihloihin. Mies ei sitten halunnutkaan jakaa arkeaan kanssani ja perui yhteenmuutto aikeemme. Halusi,että jatkamme kuitenkin seurustelua ja tapaamme silloin kun hänellä on vapaata eli käytännössä kerran viikossa (haluaa lauantaisin nukkua kotonaan ensin pitkään).
Itse kerroin hänelle, että en halua sellaista suhdetta, haluan miehen joka jakaa myös arjen kanssani. No, jotenkin vain sitten "jämähdimme " siihen, tapasimme silloin kun miehelle sopi. Itsellä alkoi se toive kuitenkin jostain tiiviimmästä suhteesta herätä ja niinpä laitoin treffipalstalle ilmoituksen. Tämä kun selvisi miesystävälle, hän oli ihan raivoissaan.
Olin kertonut hänelle kyllä usein,etten halua olla vaan se rusina pullassa. Nyt hän sitten ei enää halua mitään koska olen seuraa etsimässä. :( Itse ajattelen melko skeptisesti koko treffipalstaa kohden , liekkö sieltä mitään oikeesti etes löytyy. Olisin jatkanut satunnaisia tapailujani siihen, kunnes joku mielenkiintoinen olisi tullut vastaan. Koen, että mies käyttäytyi hyvin itsekkäästi kun ei jälleen saanut mitä halusi. :((