Onko sinusta ihmisellä oikeus päättää omasta elämästään, haluaako täällä maan päällä vaellella? Yleinen käsitys tuntuu olevan se että itsemurha on itsekästä ja että ihmisen täytyy elää jotta läheisille ei tule paha mieli.
No, siis itse harkitsen päivieni päättämistä tosissani. En vain jaksa elää. Ei siinä sen kummempaa syytä. En jaksa töitä, en perhettä, en kaupoissa käyntiä, en äitiäni, en kotiani, en mitään. Välillä en jaksa edes puhua taikka liikkua. Eilen illalla istuin koko illan sohvalla, tv päällä mutta äänettömällä. Tuijotin äänetöntä tv:tä enkä edes tajunnut mitä katson. Olen todella kyllästynyt ja tylsistynyt elämään.
Juu, taustalla masennusta, lääkitystä, terapiaa. Auttaa, ei auta, auttaa, ei auta. Nyt olen siinä pisteessä etten enää edes jaksa saada apua. En ole enää edes masentunut. Olen vain turta. Masennuksen aikaan sentään tunsin jotain, itkin, nauroinkin joskus. Nyt en tunne mitään. Ja kun ajattelen tulevaisuutta, en vain näe sitä. En millään. En enää.
Joten. Mietin itsemurhaa. MUTTA, tiedän että se olisi kamalaa lapsille, miehelleni, äidilleni. Mutta miksi minun pitäisi jatkaa tätä kituuttamista täällä heidän vuokseen? Ehkä he ymmärtäisivät tekoni joskus. Jos jättäisin kaikille viestin jossa selittäisin asian.
Ja nyt ei kiitos mitään MEE HOITOON huutoja. Olen ollut hoidossa, olen tälläkin hetkellä hoidon piirissä, saan terapiaa jne.