Itseni kanssa taistelen täällä prkl.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Mulla on tylsää,mies poissa ja siiderinhimo iskee koko ajan kovemmin.Mutkun tiiän ettei se jää muutamaan :'(

Alkaa tekeen baariinkin mieli jne.

Hitto että ihminen on vammanen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.

Sateeseen käpyjä kerään pistäisit mut vai :o :o

:laugh: :laugh:
No sinnepä sinne. Jos mulla ei olisi tuo aronia- ja omenarojekti kesken, lähtisin itsekin.

Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.

No sinnepä sinne. Jos mulla ei olisi tuo aronia- ja omenarojekti kesken, lähtisin itsekin.

Pahan pistit,oiskohan mulla sadetakkia vielä olemassa jossain....

Alkuperäinen kirjoittaja nipo pariskunta:
jos sulla lapset kotona, heitä siideripuheet ja -halut! Ei silloin juoda, edes sitä yhtäkään.

Nipo pariskunta voi olla juomatta lasten edessä yhtä,minä en sellainen ole,jos siis joisin ,niin ihan hyvin voisin tässä lasten edessä muutamat ottaa.

Ei siellä mitään sadetakkia tarvitse. Kastuu kyllä, mutta et sä niin paljon pohjoisempana asu, että siellä olisi kylmä. Kesäsade vaan.

Ei siellä mitään sadetakkia tarvitse. Kastuu kyllä, mutta et sä niin paljon pohjoisempana asu, että siellä olisi kylmä. Kesäsade vaan.

Jos sä asuisit tässä suht lähellä,mä tulisin sun oven taakse korin kanssa ja pakottaisin mukaan,viis aronia (mitä ne edes on) ja omenaprojektejen :D

Keräätkö sä aroniasta marjoja? Mitä niistä teet?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Henrietta, mäkään en tänään aio mitään ottaa, joten ole mun kanssa selvänä =)

Juu mielelläni!! :hug:

Tossa tunti sitten meinasin seinille kiivetä ja olin liki jo soittamassa lapsenvahtia,huh,onneks istun tässä nyt.

On tää satana kauheeta kun menojalka vipattas aina vaan vkl.

Ja miksi pitää vetää tuo sana vammanen joka paikaan???!!! Et taida olla kovin aikuinen kielenkäytöstäsi päätellen, joten jätäpä ne alkomahoolit suosiolla jääkaappiin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Henrietta, mäkään en tänään aio mitään ottaa, joten ole mun kanssa selvänä =)

Juu mielelläni!! :hug:

Tossa tunti sitten meinasin seinille kiivetä ja olin liki jo soittamassa lapsenvahtia,huh,onneks istun tässä nyt.

On tää satana kauheeta kun menojalka vipattas aina vaan vkl.

Mua ei niinkään menot innosta, en jaksa lähteä, mutta olut/sidu/lonkero maistuisi erittäin hyvin viikonlopun molempina iltoina. Tein päätöksen, että toinen ilta pitää olla selvänä tästä lähtien.

Uusimmat

Yhteistyössä