Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:kyl sä voit yhden ottaa ja kyllä pystyt jättää yhteen..itsekuria B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.
No sinnepä sinne. Jos mulla ei olisi tuo aronia- ja omenarojekti kesken, lähtisin itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.
Sateeseen käpyjä kerään pistäisit mut vai![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No sinnepä sinne. Jos mulla ei olisi tuo aronia- ja omenarojekti kesken, lähtisin itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipo pariskunta:jos sulla lapset kotona, heitä siideripuheet ja -halut! Ei silloin juoda, edes sitä yhtäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja nipo pariskunta:jos sulla lapset kotona, heitä siideripuheet ja -halut! Ei silloin juoda, edes sitä yhtäkään.
Ei siellä mitään sadetakkia tarvitse. Kastuu kyllä, mutta et sä niin paljon pohjoisempana asu, että siellä olisi kylmä. Kesäsade vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Pahan pistit,oiskohan mulla sadetakkia vielä olemassa jossain....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei siellä mitään sadetakkia tarvitse. Kastuu kyllä, mutta et sä niin paljon pohjoisempana asu, että siellä olisi kylmä. Kesäsade vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Pahan pistit,oiskohan mulla sadetakkia vielä olemassa jossain....
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No sinnepä sinne. Jos mulla ei olisi tuo aronia- ja omenarojekti kesken, lähtisin itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Saat luvan ottaa yhden sidukan, kun lähimetsässä ei ole yhtään käoyä maassa. Kori siis mukaan ja käpyjä keräämään.
![]()
![]()
![]()
Pahan pistit,oiskohan mulla sadetakkia vielä olemassa jossain....
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Henrietta, mäkään en tänään aio mitään ottaa, joten ole mun kanssa selvänä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ei yleensä nipo:Ja miksi pitää vetää tuo sana vammanen joka paikaan???!!! Et taida olla kovin aikuinen kielenkäytöstäsi päätellen, joten jätäpä ne alkomahoolit suosiolla jääkaappiin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Henrietta, mäkään en tänään aio mitään ottaa, joten ole mun kanssa selvänä =)
Juu mielelläni!! :hug:
Tossa tunti sitten meinasin seinille kiivetä ja olin liki jo soittamassa lapsenvahtia,huh,onneks istun tässä nyt.
On tää satana kauheeta kun menojalka vipattas aina vaan vkl.