Minkälainen itsetuntosi on? Mulla on taas aivan jäätävän huono
Ei auta,vaikka mies kuinka tykkää kun olen lihonut yli kymmenen kiloa. Kehuu vaan,että paremman näkönen oon kuin ennen..Mutta kun minäpäs en viihdy näissä mitoissa! Ahistaa..eilen alkoi laihis!!!