I
Iitti
Vieras
Tiedän itsekin kyllä että mulla on huono itsetunto ja mahdollisesti joitain syitäkin siihen. En kerjää sääliä tai tukeudu muihin ihmisiin sen varjolla tai pönkittääkseni jotenkin itseäni. Mutta pahalta tuntuu se, että mieheni haukkuu minua asiasta. Tuntuu, että hänen mielestään se suurin loukkaus kun hän on minulle oikein kiukkuinen tai ärsyyntynyt, on se kun hän sanoo että mulla on niin h*lvetin huono itsetunto. Ihan kuin et ite tietäisi...
Olenko ihan väärässä, kun mun mielestä ihmisen joka mua rakastaa ja haluaa (toivottavasti) mulle hyvää, niin pitäisi tukea mua asiassa mikä on mun heikko kohta. En tarkoita jatkuvaa kehumista ja mielistelyä, mutta jonkinlaista rohkaisua joskus kun omasta mielestä musta ei ole mihinkään enkä osaa mitään. Huono se on itsekään alkaa ajatella itestään parempaa, kun se kaikkein rakkain ja läheisin ihminen haukkuu asiasta.
Olenko ihan väärässä, kun mun mielestä ihmisen joka mua rakastaa ja haluaa (toivottavasti) mulle hyvää, niin pitäisi tukea mua asiassa mikä on mun heikko kohta. En tarkoita jatkuvaa kehumista ja mielistelyä, mutta jonkinlaista rohkaisua joskus kun omasta mielestä musta ei ole mihinkään enkä osaa mitään. Huono se on itsekään alkaa ajatella itestään parempaa, kun se kaikkein rakkain ja läheisin ihminen haukkuu asiasta.