J***lauta kuin sairasta....Haluaisin ymmärtää ja hyväksyä kaikkien kulttuurin, mutta aina ei pysty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):
Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.

Suosittelen käsittelemään omaa mielikuvaasi avioliitosta. Kannattasiko sinun ottaa jo ero?

No mua ei ole naitettu vastoi tahtoani, eikä alaikäisenä. Mulla on hyvä ja kunnioittava avioliitto. Mun mielikuvani avioliitosta on se, että se solmitaan kahden ihmisen välille ja heidän molempien omasta vapaasta tahdosta. Olen pahoillani, jos ajatusmaailmani on liian länsimaalainen...

Minulle syntyi mielikuva, jossa avioliitossa naisen tarkoitus on olla irstaan miehen tarpeiden tyydyttäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no pikkusen ehkä eri alkaa nyt vertailemaan sotaveteraaneja ja 8vuotiaan raiskauksia tässä.

No voinhan sitten vertailla suoraan, että pitäisikö kaikki suomalaiset insestin / pedofiilin uhrit käydä ampumassa?

Mä puhuin vain omasta lapsestani ja siitä, miten suhtautuisin oman lapseni kärsimykseen.

Mielestäni äiti, joka pitää oikeutenaan oman lapsen tappamista ei ole ansainnut äitiyttään.

Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.

Suosittelen käsittelemään omaa mielikuvaasi avioliitosta. Kannattasiko sinun ottaa jo ero?

No mua ei ole naitettu vastoi tahtoani, eikä alaikäisenä. Mulla on hyvä ja kunnioittava avioliitto. Mun mielikuvani avioliitosta on se, että se solmitaan kahden ihmisen välille ja heidän molempien omasta vapaasta tahdosta. Olen pahoillani, jos ajatusmaailmani on liian länsimaalainen...

Minulle syntyi mielikuva, jossa avioliitossa naisen tarkoitus on olla irstaan miehen tarpeiden tyydyttäjä.

ei, vaan saraldo tarkotti että se kahdeksan vee tyttö joutuu sen vanhan äijän himojen tyydytyksen kohteeksi.

hän ei puhunut avioliitosta yleisesti vaan tästä nimenomaisesta tapauksesta.

No niin se mun mielestäni monissa maissa onkin...

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
no pikkusen ehkä eri alkaa nyt vertailemaan sotaveteraaneja ja 8vuotiaan raiskauksia tässä.

No voinhan sitten vertailla suoraan, että pitäisikö kaikki suomalaiset insestin / pedofiilin uhrit käydä ampumassa?

Mä puhuin vain omasta lapsestani ja siitä, miten suhtautuisin oman lapseni kärsimykseen.

Mielestäni äiti, joka pitää oikeutenaan oman lapsen tappamista ei ole ansainnut äitiyttään.

Kiitos :flower: . Ilmoittaisitko lastensuojeluun puolestani?

Alkuperäinen kirjoittaja kulttuurieroja kerrakseen:
Suosittelen lukemaan kirjan nimeltä Kabulin kirjakauppias.

Ensin ajattelin, että meinasit sitä 16-vuotiasta vaimoa, mutta tarkoititkin tietysti sitä pikkutyttöä, jonka kauppias (ei päähenkilö) raiskasi jalkojen väliin rahasta, ettei neitsyys menisi. Leskiltä osti huoranpalveluja ihan perinteisellä tavalla. Joo se oli yrjö. Perustui tositapahtumiin. :$

sie et kyllä nähny nyt tässä tuota saraldon pointtia ollenkaan....

siekö sitte vaan mielihyvin antaisit oman kahdeksanvuotiaan tyttäresi viiskymppiselle äijälle vaimoksi ja sanoisit vielä sille miehelle että ole hyvä vaan, nai niin että tyrät rytkyy? niinkö? siulla ei siis yhtään tekis pahaa tuommonen etkä sie haluais pelastaa lastas millään tavalla?

ja sori kärjistys, mutta joskus on pakko.

Ei kai sitä oikeutana tässä pidettykään? :o

Se on väärä teko josta joutuu vastuuseen mutta samalla rikos johon äiti on valmis syyllistymään ettei lapsensa joutuisi tuollaiseen kärsimykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

siekö sitte vaan mielihyvin antaisit oman kahdeksanvuotiaan tyttäresi viiskymppiselle äijälle vaimoksi ja sanoisit vielä sille miehelle että ole hyvä vaan, nai niin että tyrät rytkyy? niinkö? siulla ei siis yhtään tekis pahaa tuommonen etkä sie haluais pelastaa lastas millään tavalla?

Kyllä voi ymmärtää pointin, vaikka olisikin eri mieltä tappamisen oikeutuksesta.

Kiitos, Nyynä! Kiva huomata, että joku ymmärtää pointin ja sen, että tämä keskustelu käydään nyt kuitenkin ihan teoreettiselta pohjalta. En siis ole muuttamassa Saudi-Arabiaan, enkä ole murhaamassa lastani.

Alkuperäinen kirjoittaja kulttuurieroja kerrakseen:
Suosittelen lukemaan kirjan nimeltä Kabulin kirjakauppias.

Ensin ajattelin, että meinasit sitä 16-vuotiasta vaimoa, mutta tarkoititkin tietysti sitä pikkutyttöä, jonka kauppias (ei päähenkilö) raiskasi jalkojen väliin rahasta, ettei neitsyys menisi. Leskiltä osti huoranpalveluja ihan perinteisellä tavalla. Joo se oli yrjö. Perustui tositapahtumiin. :$

juu, on tositapahtumia. ja vielä karmeempiaki asioita tiiän tapahtuneen :(

Kiitos, Nyynä! Kiva huomata, että joku ymmärtää pointin ja sen, että tämä keskustelu käydään nyt kuitenkin ihan teoreettiselta pohjalta. En siis ole muuttamassa Saudi-Arabiaan, enkä ole murhaamassa lastani.

no juuri näin.

Ja millään tavalla alsten hyväksikäyttöä väheksymättä...

Esimerkiksi eteläamerikassa on aivan normaalia että vanhemmat naiset opettavat nuorille pojillekin seksiasioita, eivätkä ne pojat ole kovinkaan vanhoja, 13-v on ihan normi-ikäinen. Kun vouhkataan tytöistä, ei pitäisi unohtaa niitä' pikkupoikia

Puhumattakaa aidsista joka noilla "opetuksilla" ja muilla leväperäisillä seksuaalisilla tavoilla leviää. Tai uskomus hoitomuodolla afrikanmaista että aidsiin sairastunut paranee kun harjoittaa yhdyntää neitsyen kanssa :x mikä tarkoittaa käytännössä myös hyvin pieniä lapsia (aiheesta tuli järkyttävä dokumetti vähän aikaa takaperin telkkarista) Yöks

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kyllä voi ymmärtää pointin, vaikka olisikin eri mieltä tappamisen oikeutuksesta.

mie vastasinki siihen että eri mielipiteen omaavalla ei ole oikeutta olla äiti, kelläs sitte on? niillä jotka on tuon harmaan kanssa samaa mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ja millään tavalla alsten hyväksikäyttöä väheksymättä...

Esimerkiksi eteläamerikassa on aivan normaalia että vanhemmat naiset opettavat nuorille pojillekin seksiasioita, eivätkä ne pojat ole kovinkaan vanhoja, 13-v on ihan normi-ikäinen. Kun vouhkataan tytöistä, ei pitäisi unohtaa niitä' pikkupoikia

Puhumattakaa aidsista joka noilla "opetuksilla" ja muilla leväperäisillä seksuaalisilla tavoilla leviää. Tai uskomus hoitomuodolla afrikanmaista että aidsiin sairastunut paranee kun harjoittaa yhdyntää neitsyen kanssa :x mikä tarkoittaa käytännössä myös hyvin pieniä lapsia (aiheesta tuli järkyttävä dokumetti vähän aikaa takaperin telkkarista) Yöks

ja intiassa ihan yleisesti pojat harrastavat seksiä keskenään. koska tyttöjä ei ole saatavilla ja jostain se täytyy aloittaa.

Kiitos :flower: . Ilmoittaisitko lastensuojeluun puolestani?

Ole hyvä. :flower: kukkia sinnullekin. Ja iso :hug:

Mielestäni ihmisen oikeus itseensä on niitä ensimmäisiä perusoikeuksia. Ja en hyväksy tälläistä meininkiä ollenkaan. (siis tälläisiä avioliittoja)

Kuitenkin se perustelu, että lapsi annetee jonkin pedarin irstailun kohteeksi seksileluksi on aivan väärä. Todennäköisesti vanhemmat ovat tässäkin asiassa ajatelleet lapsensa parasta ja yrittäneet saada hänen elämälleen parhaat mahdolliset lähtökohdat. Se, että kyseinen kulttuuri on sairas ja paska aiheuttaa tälläistäkin.

huonosti kirjoitettu otsikko, vaikken nyt sen kummemmin aiokaan nipottaa. jos suomessa on ollut esim jotain negatiivista (esim koulusurmat, itsemurhatilastot, alkoholismiongelmat , turkistarhausjutut etc etc), en voi ikinà kirjoittaa etten hyvàksy syomalaista "kulttuuria"

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
En mäkään ymmärrä sitä, että Suomessa saa tehdä abortin jos tuntuu siltä...

Ja täällä vielä asennettaan kierukoita, jotka abortoivat elämän automaattisesti... Täysin hyväksyttävää toimintaa kummassakin tapauksessa.

Yhteistyössä