L
lol :)
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...vaikea on olla paheksumatta tuollaista sikailua.
Tässä vaiheessa onki hyvä painaa kasvot pienen indonesialaisen orjuuttamaan neuleeseen ja itkeä maailman pahuutta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...vaikea on olla paheksumatta tuollaista sikailua.
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...vaikea on olla paheksumatta tuollaista sikailua.
Tässä vaiheessa onki hyvä painaa kasvot pienen indonesialaisen orjuuttamaan neuleeseen ja itkeä maailman pahuutta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...vaikea on olla paheksumatta tuollaista sikailua.
Taikka sitten kyynistyä oikein urakalla, niin ei paina pienet maailman murheet.
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Normaali suomalainen vain kääntää päänsä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:AAAAAAAAAAAAAAAARGH! |O
saunan takana on edelleen tilaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:niin mieluummin vaikka tappaisin oman lapseni kuin antaisin hänen elää tuollaista kärsimystä. Ja sen jälkeen lähtisi omakin henki, ennen kuin mut ehdittäisiin kivittää kuoliaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:niin mieluummin vaikka tappaisin oman lapseni kuin antaisin hänen elää tuollaista kärsimystä. Ja sen jälkeen lähtisi omakin henki, ennen kuin mut ehdittäisiin kivittää kuoliaaksi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
Suosittelen käsittelemään omaa mielikuvaasi avioliitosta. Kannattasiko sinun ottaa jo ero?
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
Suosittelen käsittelemään omaa mielikuvaasi avioliitosta. Kannattasiko sinun ottaa jo ero?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
No mua ei ole naitettu vastoi tahtoani, eikä alaikäisenä. Mulla on hyvä ja kunnioittava avioliitto. Mun mielikuvani avioliitosta on se, että se solmitaan kahden ihmisen välille ja heidän molempien omasta vapaasta tahdosta. Olen pahoillani, jos ajatusmaailmani on liian länsimaalainen...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä.
No mua ei ole naitettu vastoi tahtoani, eikä alaikäisenä. Mulla on hyvä ja kunnioittava avioliitto. Mun mielikuvani avioliitosta on se, että se solmitaan kahden ihmisen välille ja heidän molempien omasta vapaasta tahdosta. Olen pahoillani, jos ajatusmaailmani on liian länsimaalainen...
No tuollainen avioliitto lapsena ei todellakaan ole mitenkään ihanteellinen, mutta ei kaikki silti surmaisi omaa lastaan. Vai pitäisikö esim. sotaveteraanit tappaa, koska heillä on ollut elämässään traumatisoivia kokemuksia, eikä heidän elämänsä mennyt optimaalisella tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no pikkusen ehkä eri alkaa nyt vertailemaan sotaveteraaneja ja 8vuotiaan raiskauksia tässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no pikkusen ehkä eri alkaa nyt vertailemaan sotaveteraaneja ja 8vuotiaan raiskauksia tässä.
No voinhan sitten vertailla suoraan, että pitäisikö kaikki suomalaiset insestin / pedofiilin uhrit käydä ampumassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no pikkusen ehkä eri alkaa nyt vertailemaan sotaveteraaneja ja 8vuotiaan raiskauksia tässä.
No voinhan sitten vertailla suoraan, että pitäisikö kaikki suomalaiset insestin / pedofiilin uhrit käydä ampumassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vanhalle äijälle. Hän ei saa ikinä kokea vapaata nuoruutta, tutustua ikäisiinsä poikiin, ihastua.. Koska ei häntä varmaan kukaan ikäisensä enää edes ota, vaikka vanhempana saisi ottaa avioeron.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:niin mieluummin vaikka tappaisin oman lapseni kuin antaisin hänen elää tuollaista kärsimystä. Ja sen jälkeen lähtisi omakin henki, ennen kuin mut ehdittäisiin kivittää kuoliaaksi.
![]()
Hämmästele vaan... Mutta mä olen ihan tosissani. Mä en vois koskaan antaa mun lapseni käydä läpi tuollaista kärsimystä ja helvettiä. Kahdeksanvuotiaana jonkun irstaan vanhan miehen tarpeiden tyydyttäjänä. Kuvittele sitä kipua ja tuskaa, mitä lapsi saa kokea. Päivästä ja viikosta toiseen. Ja sitä alistamista... Ja jos joskus sen eron saa, ei varmasti saa enää itselleen normaalia parisuhdetta ja lapsena tapahtuneen hyväksikäytön seurauksena olisi varmaan jo hedelmätönkin. Joskus se pahin vaihtoehto ei ole kuolema, vaan elämä elävänä kuolleena.