Ja hinnoittelusta tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
Mitähän kehtaisi pyytää tuollaisesta Hobby Hallista n. vuosi sittten ostetusta stepperistä? Mulla ei ole sille käyttöä, kun tuo salilla käynti on paljon tehokkaampaa. =) Ei tuu siis kotona tehtyä mitään tuollaisella...
Maksoi uutena satasen ja mietin, että mitähän siitä vois pyytää, jos sen nyt myis? Tuo on sellainen malli, jossa on toi "lehtiteline", käsille nuo tapit ja sit askelmittari...

Ei kellään olis tarvetta? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä voisin ostaa sen, palj mahtaa olla postikulut? ;)

Missä päin asut?
Postimaksuista en kyllä osaa sanoa mitään... Mitähän vois olla? Alle kympin jokatapauksessa, mutta tarkempaan en tiedä... :ashamed:
Tampereelle voisin saada sen ilmatteex...Ja kankaanpäähänkin, kun olen huomenna sinne menossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:

Missä päin asut?
Postimaksuista en kyllä osaa sanoa mitään... Mitähän vois olla? Alle kympin jokatapauksessa, mutta tarkempaan en tiedä... :ashamed:
Tampereelle voisin saada sen ilmatteex...Ja kankaanpäähänkin, kun olen huomenna sinne menossa...

Liian kaukana...Hmph :/

Onko 50 euroa sisältäen pkt liian vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:

Missä päin asut?

Liian kaukana...Hmph :/

Onko 50 euroa sisältäen pkt liian vähän?

55 ekee. ;)

Yhteistyössä