Ja mä kun olen aina ollut kovin onnellinen siitä, ettei meillä koskaan ole harrastettu mitään itkupotku raivareita...=/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
että lapsesi on tunnetusti toedella hidas pukija. Muutenkin lähdöt voi synttäreiltä olla vaikeita, emännällä on varmasti muutakin tekemistä kuin vahtia ja auttaa lapsia eteisessä. Kyllä minusta sinun olisi kuulunut auttaa lapsesi ihan itse pihalle sieltä.

Mene metsään. Mä kirjotin jo ett sillä oli ihan tasan kengät, takki, hattu ja hanskat, ei muuta. Niihin viuhahtaa hidaskin ihan hetkessä.

Jos teillä äidit vie ja hakee ihan ovilta asti, niin täällä se ei onneksi ole välttämätöntä. Toiset äidit käsittää kyllä, että ei oo kiva jos pienenpi sisar hermostuu odotellessa todennäköisesti lämpimässä eteisessä toppatamineissaan, tai autoon uudelleen istuttamisesta jne. En tiedä millä sanalla sitä vois kutsua, vertaistukea? Tai yhteisymmärrystä. Että toinen äiti tajuaa toista, ja on valmis vähän tekemään toisen äidin elämää helpommaksi. Vaikkakin sitten ihan pikku jutuilla.

Kerroit että 10min meni ja sinä et huolestunut vielä yhtään (et tietenkään koska lapsesi on hidas pukija) mutta myönnä sinä valitsit omasi ja sisaruksen mukavuudenhalun tyttäresi kustannuksella. Etkä edes osannut pahoitella ja selvitellä asiaa asianmukaisesti. Vaikutat HYVIN itsekkäältä ihmiseltä kyllä todella. Mitä sinä teit tuossa kenen eteen? Sinua pitää auttaa ja tukea, mutta missä sinun kiitos on? Et edes selvitä asiaa, vaan puhiset tyttärellesi joka on 6v.. KYpsää, todella kypsää käytöstä.. : (

Ei tosiaankaan ollut mitään mahdollisuutta soittaa tänään enää myöhemmin, oltiin koko ilta liikenteessä. Huomenna en soita, kun on sunnuntai

Jossain katvealueella olitte liikenteessä tietysti ja kyllähän sunnuntai pyhitetään lepopäiväksi näissä uskovaisten piireissä.

Mulla jäis tosi paskan maku suuhun jos olisin se lapsesi autollesi kantanut äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Elä Nasu välitä! Tuollaistahan se joskus lasten kanssa on... Mulla on kanssa tyttö, vilkas ja rakas kohta 11v. Monenlaisia koukeroita oli pienempänä, on nimittäin hirveän sanavalmis, terävä, joten kaikenlaista yhteenottoa aina väliin tuli milloin missäkin... Nyt alkaa jo esimurkkuikä nostaa päätä lieveilmiöineen, joten ymmärrän kiukkusi :)

Se kiltti ja hiljainen voi myöhemmin olla nuori raivotar, ja sinun nti on sitten se rauhallinen ja järkevä :) Meilläkin oli vuosia rauhallista ja järkevää myrskyisän lapsuuden jälkeen, ennen tätä hiivatin esipuberteettia...

Yritän ottaa järkevästi tän. (tosin, hormonaalista kai osittäin mutta juuri nyt se on hiivatin vaikeaa ). Parempaa odotellessa... |O

Mutt juuri puhuin mun äidinkin kanssa, ja se sanoi taas että ihan samanlainen mä olen ollut itsekin. Olin suunnilleen saman ikäinenkin, kun neiti nyt on kun meille syntyi kolmas lapsi, siis mun pikkuveli. Ja kuulemani mukaan sillon oli ajoittain ihan helvetti irti, kun kiukuspäissäni tein kaikkea ihan ennen kuulumattoman typerää (lukitsin perheeni meidän asunnosta pihalle, ajoin pyörällä vauvan vaunujen päälle jnejne ). Ei kyllä naurata, ihmettelen miten mun äiti pysyi järkipäisenä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla jäis tosi paskan maku suuhun jos olisin se lapsesi autollesi kantanut äiti.
Mä en olisi edes kantanut lasta autolle, vaan olisin huutanut ovelta että tuu hakemaan tämä prkl. Ei oo mun tehtävä tapella toisten muksujen kanssa.

Eli jos toiselle äidille jäi paskan maku suuhun, niin oma vika kun kantoi muksun autoon, eikä käynyt siitä sanomassa. Eri asia jos ap olisi tiennyt, että tyttö raivoaa, ja olisi vaan huudellut että "kanna sää se tänne autoon, kun mä en just nyt viitsi" :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tosiaankaan ollut mitään mahdollisuutta soittaa tänään enää myöhemmin, oltiin koko ilta liikenteessä. Huomenna en soita, kun on sunnuntai

Jossain katvealueella olitte liikenteessä tietysti ja kyllähän sunnuntai pyhitetään lepopäiväksi näissä uskovaisten piireissä.

Ensinnäkään a) kännykkään puhuminen ajaessa on kaiketi edelleenkin kielletty ja toisekseen mulla myöskin loppui akku puhelimesta ennenkö tultiin kotiin. Enkä mä nyt varsinaisesti mikään uskovainen ole, mutta lapsuudessa mulle on opetettu että sunnuntait on pyhäpäiviä, ja ne ihmiset haluaa usein viettää rauhassa perheen kesken. Ja koska tää ei oo mikään sellanen asia ett kukaan ois kuollut tai mitään mielummin siis en häiritse kuitenkin vieraita ihmisiä sunnuntaina.

Yhteistyössä