N
N41v
Vieras
Laiskanpulskeita kotiäitejä täälläkin nyt palstalla roikkuu potemassa syyllisyyttä laiskuudestaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa sulla hyvät harrastukset:/ Saatko sinä tuommosesta mielihyvää, että käyt syynäämässä ihmisten koteja, joita haukut julkisella foorumilla jälkikäteen?!?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
tähän mä voin sanoa, että TULET YLLÄTTYMÄÄN![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpa sulla hyvät harrastukset:/ Saatko sinä tuommosesta mielihyvää, että käyt syynäämässä ihmisten koteja, joita haukut julkisella foorumilla jälkikäteen?!?
![]()
![]()
No eihän se ihmisten kotien syynääminen se pointti ollut. Enkä mä siitä mitään mielihyvää saa. Mutta ei ihmisiä voi kohdata laput silmillä ja korvat lukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Täh? Millä se 9kk ikäinen vielä sotkee kun ei se vielä leiki, askartele, syö itse, käy potalla, kävele, ylty tavaroihin, jne?
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Jaa. Itse ymmärrän paremmin useamman yli 3v kodissa sotkun kuin 1 kapple 9kk ikäinen. Ei meillä ollut edes mitään tavaraa kun esikoinen oli pieni. parisänky ja sohva, joku matto. paikat kiilsivät puhtauttaan aina
nyt kun lapset isompia on leluja, vaatteita, harrastusvälineitä ym. neljällä hengellä sellainen määrä, että säilytystila ei riitä ja irtotavara kerää pölyä.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Täh? Millä se 9kk ikäinen vielä sotkee kun ei se vielä leiki, askartele, syö itse, käy potalla, kävele, ylty tavaroihin, jne?
eikä ravaa ulko-ovissa, tuo kavereita sotkemaan lisää, ei yllä sotkemaan ikkunoita käsillään, ei käy itse vessassa (sotkemassa paikkoja), ei tarvitse suksia luistimia rullaluistimia ym harrastusvälineitä ja eri vaatteita eri urheiluvälineille jotka pursuavat joka paikasta... jos 9 kk ikäisen kanssa on sotkkua/likaista, olisi mielenkiintoista nähdä paikat kun lapsia useampi ja ovat isompia...
Alkuperäinen kirjoittaja Todella loukkaantunut:Ymmärrätkö edes hävetä? Älä koskaan ihmettele enää miksi sinua kohtaan ihmisillä on täällä antipatioita. Olet itsekkäin ämmä tällä palstalla ja se on hemmetin paljon se!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:ja se maininta yhdestä lapsesta johtuu siitä, että tällaisia aloituksia ei yleensä kukaan muu tee kuin yhden äitiysloman kotona makoillut.
Onko se joku rikos, että ihmisellä ei ole enempää lapsia? Tai että ei ole kotiäiti?
Vaikka toisaalta, en minä sitä äitiyslomaanikaan makoillut, ei kuulu luonteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Kerro toki miten? Vanhempi lapsi meillä on kohta 4v...
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:![]()
![]()
Olisikin asia ollut noin. Vaan ei. Itse asiassa aidosti epäilen, että kaikki nuo kohtaamani äidit kärsivät synnytyksenjälkeisestä masennuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:OMASTA kokemuksesta sanon,että se on erittäin aikaa vievää jos on useampi lapsi niin siivota koko ajan perässä,tehdä ruoka,pyykätä,viikata,käydä kaupassa ja hoitaa muutkin pakolliset kuviot kun oikeesti voisi ottaa VÄHÄN rennommin sen ajan mitä lapsetkin on pieniä.
Nyt osaan olla hiukan rennompi siivoamisen suhteen koska oon huomannu et lasten kanssa vietetty aika on paljon arvokkaampaa kuin pari lelua sielä täällä ja tiskit puol tuntia pidempään pöydällä...
ja HOX en jaksanu lukea koko ketjua!!
Kyllä minäkin lasteni kanssa aikaani vietän, mutta ei meillä silti koti ole kuin rähjäinen läävä. Ja ne tiskit saa sinne koneeseen alle 5min lasten kanssakin -kun on ihan hyvä opettaa lapsetkin tekemään oma osansa kodin töistä. Ei meillä vaatteet, pyykit, astiat, lasten lelut jne jne ole hujan hajan..
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Eiköhän tää nyt onnistunut Sörhis.MIkäs aihe seuraavaksi?
No joku oikeasti kiinnostava ja tärkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Todella loukkaantunut:Ymmärrätkö edes hävetä? Älä koskaan ihmettele enää miksi sinua kohtaan ihmisillä on täällä antipatioita. Olet itsekkäin ämmä tällä palstalla ja se on hemmetin paljon se!
No ei se kai ymmärrä, raukka.. Tai sitten yrittää vaan piiloutua nauru hymiöiden taakse. Minä olisi jo ajat sitten pyytänyt anteeksi, jos olisin loukannut jotakuta tuolla kirjoituksella.. Mutta ap, se vaan heittää lisää vettä myllyyn.. Ihan niin kuin lapsi.. jos ei saa hyvällä huomiota, niin sitten pahalla..
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Onko tuo 4v kotihoidossa? Joka tapauksessa teillä molemmat vielä sen verran pieniä että tavaraa tuskin on paljon vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
Onko tuo 4v kotihoidossa? Joka tapauksessa teillä molemmat vielä sen verran pieniä että tavaraa tuskin on paljon vielä.
On kotihoidossa ja usko pois, tavaraa on PALJON!! 9kk ikäinen kävelee ja levittelee siis kaiken ympärilleen mihin vaan yltää, sotkee myös ruualla ja penkoo laatikoita ym. Isompi lapsi on osannut jo kauan siivota jälkensä. Syönnin jälkeen vie astiat pois, vessassa tekee niin kuin kuuluu. Likaiset pyykit laittaa koriin, lelut kerää leikittyään...
Pointti olikin vastauksessani se, että mihin hemmettiin sellaisten kotiäitien aika menee joiden lapset ovat yli 3v jos kerran edes siivoamiseen ei ole aikaa :saint: :saint: Eli en ymmärrä miten sellaisessa kodissa voi olla kaaos...
Alkuperäinen kirjoittaja oooveee:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Meidän 9kk ikäinen sotkee samaa vauhtia kun siivoan, eli pienen lapsen kanssa näin. Sellaisessa perheessä missä lapset yli 3v, en ymmärrä ainaista sotkua!!
On kotihoidossa ja usko pois, tavaraa on PALJON!! 9kk ikäinen kävelee ja levittelee siis kaiken ympärilleen mihin vaan yltää, sotkee myös ruualla ja penkoo laatikoita ym. Isompi lapsi on osannut jo kauan siivota jälkensä. Syönnin jälkeen vie astiat pois, vessassa tekee niin kuin kuuluu. Likaiset pyykit laittaa koriin, lelut kerää leikittyään...
Pointti olikin vastauksessani se, että mihin hemmettiin sellaisten kotiäitien aika menee joiden lapset ovat yli 3v jos kerran edes siivoamiseen ei ole aikaa :saint: :saint: Eli en ymmärrä miten sellaisessa kodissa voi olla kaaos...
Harmittavaa, ettei meidän 3v osaa vielä kunnolla imuroida eikä pestä pyykkiä. Aina laittaa väärän lämpötilan. Ja ruokakin maistuu välillä aivan pa*kalle vaikka on käynyt jo yhden kokkikurssinkin. Ja arvatkaa, mitkä rannut oli ikkunoissa kun hää oli pessyt meidän ikkunat...Vessat se pesee ihan nätisti, mutta mattojen pesu oli viime kesänä vielä sitä sun tätä. Saa nähä miten tänä kesänä. Aika monta likaista mattoa on odottamassa jo...