..." ja ne sikat ne sit tosiaan haisoi!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie olin kaupassa naapurinemännän kanssa (nähtiin muuten siellä kaupassa Mika Häkkinen :D ) ja kun sieltä ajeltiin kotiin, niin puhuttiin siitä kun jotkut sanat on lapselle vaikeita taivuttaa.

Siitäpä juontui naapurinemännälle mieleen juttu, jota sit alkoi mulle kertomaan:
Meidänkin **** (ikää n. 5v) tässä kerran totesi kun oltiin teille tulossa, että "Muistatkos äiti kun mentiin kerran *******:lle (siis meille) ja ne sikat sit tosiaan haisoi!"

Mie ensin mietin hetken, ja totesin sit vähän hämilläni ja nolonakin, että mikähän meillä on niin haissut sit silläkerralla. :ashamed:
Naapuri alkaa nauramaan, nauraa nauramasta päästyään, ja mie mietin, että oon mie aina tiennyt, että naapurinemäntä on rempseä puheissaan jne, mutta että päin naamaakin toteaa mulle, että tyttönsäkin oli sitämieltä, että meillä ollaan kun siat ja haistaankin vielä :o :ashamed: :snotty:

Lopulta naapuri saa selvennettyä asiaa... Hyö olivat ajaneet meille sikalan ohi, eivätkä sitä mm. minun suosimaani reittiä, ja se sikalankohta oli siis haissut. Ja se vitsi / asiayhtymä oli siinä siat sanan taivutuksessa, kun tyttö oli taivuttanut sian monikkomuodoksi sikat... ja tätä tämä emäntä mulle oli alunperin koittaut selittää :laugh:

Yhteistyössä