ja nyt sit kumpaankin sattuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
Kultani on USA:sta, alunperin oltiin puhuttu, että vietettäis ekaa joulua yhdessä suomessa. Miehen äiti kuoli tässä syksyllä ja asia on hälle tosi vaikea, olivat tosi läheisiä. Nyt sitten eilen mies sanoi, ettei taidakkaan jaksaa tulla jouluksi tänne kun on eka joulu ilman äitiään ja hän tuntee, että pitäisi olla tukena myös äitinsä sisaruksille. Mies tietää, että muhun sattuu kovasti kun ei nyt sit joulua yhdessä tullakaan viettämään ja minä tiedän, ettei tilanne hällekään ole helppo. Nyt sit kummallakin on vaan tosi paha mieli kaikesta :'( Tiedän, että ihan typerää tuntea näin voimakkaasti tästä ja jouluja on edessä kyllä, mutta kun olin niin kovasti odottanut :| toisaalta en halua hänenkään oloa pahentaa.. voi itku :'(

[QUOTE="vieras";25210848]no aikamoiselta tekosyyltä kuulostaa munkin korviin.
pyysikö mies sua sinne?

ookste koskaan oikeesti nähnyt?[/QUOTE]
Ollaan juu. mies tietää, etten tällä hetkellä sinne pääse. menisin kyllä jos voisin.

[QUOTE="mona";25210967]Äitinsä sisarusten tukena kuulostaa hieman oudolta, mutta isänsä tai omien sisarustensa tukena aivan ymmärrettävää.[/QUOTE]
Hällä ei ole omia sisaruksia ja vanhempansa ovat eronneet kun hän oli pieni. Me mentiin heinäkuussa kihloihin kun hän viimeks oli täällä.

Äitinsä sisarukset oli kuoleman jälkeen pari viikkoa asumassa hänen luonaa. ovat läheisiä siis kaikki keskenään. Kyllähän mä ymmärrän että eka joulu on varmasti hankala ja vaikka äitinsä olikin pitkään sairas, yllätti kuolema silti.

Syksyllä jo kuoli ja pitkään oli tiedossa kuolema etukäteenkin? Ja kuolleen henkilön lapsen pitää tukea kuolleen henkilön sisaruksia?! Nyt kyllä kuulostaa aika kummalta.

[QUOTE="eee";25211146]Syksyllä jo kuoli ja pitkään oli tiedossa kuolema etukäteenkin? Ja kuolleen henkilön lapsen pitää tukea kuolleen henkilön sisaruksia?! Nyt kyllä kuulostaa aika kummalta.[/QUOTE]
niin sairas oli kyllä, mutta silti kuolema yllätti. Eikä hän itse käyttänyt sanoja "olla tukena" minä valitsin ne kun tein aloitusta. Kyse ei ole ollenkaan siitä ettenkö minä häneen luota, ollaan jo pari vuotta tunnettu jne. Lähinnä omaa pahaa oloa purin ja kuitenkin olis kiva häntäkin tukea kun tiedän miten tärkeä itse äiti sekä joulu on hänelle ja äidilleen ollut.

ei oo todellista millasia kommentteja ap on saanu :O :headwall: tässä sen huomaa miten suvaitsevaisia palstamammat oikeesti on..ei teille ole tullut mieleen,että USA:ssa joulu on pikkasen suurempi perhejuhla mitä se esim. täällä Suomessa on?joten ymmärrän kyllä,että ap:n miesystävän on vaikea "irrottautua" suvustaan juurikin joulun pyhiksi..ap:lle jaksamisia ja toivottavasti pääsette pian viettämään aikaa yhdessä :hug: älä noista kommenteista välitä,harva jolla ei ole itsellään kokemusta etä-suhteesta tajuaa mistään mitään..

ei oo todellista millasia kommentteja ap on saanu :O :headwall: tässä sen huomaa miten suvaitsevaisia palstamammat oikeesti on..ei teille ole tullut mieleen,että USA:ssa joulu on pikkasen suurempi perhejuhla mitä se esim. täällä Suomessa on?joten ymmärrän kyllä,että ap:n miesystävän on vaikea "irrottautua" suvustaan juurikin joulun pyhiksi..ap:lle jaksamisia ja toivottavasti pääsette pian viettämään aikaa yhdessä :hug: älä noista kommenteista välitä,harva jolla ei ole itsellään kokemusta etä-suhteesta tajuaa mistään mitään..
Kiitos :hug: Kyllähän mä tiedän, ettei mun tarvitse odottaa kuin muutama viikko oletettu pidempään, olin vaan niin kovasti odottanut sitä yhteistä joulua. Enkä haluais omalla pahalla mielellä pahoittaa lisää hänen mieltään..

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25211296:
harmi kun säkään et voi mennä sen luokse.
niin, menisin kyllä jos olisi rahaa ja toisaalta en halua menettää joulua lasteni kanssa, nyt kun on minun vuoro aatto heidän kanssa viettää. Sinne kun ei sitten viitsi ihan pieneksi ajaksi lentää kun lennot kestää jo sen verran pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25211305:
niin, menisin kyllä jos olisi rahaa ja toisaalta en halua menettää joulua lasteni kanssa, nyt kun on minun vuoro aatto heidän kanssa viettää. Sinne kun ei sitten viitsi ihan pieneksi ajaksi lentää kun lennot kestää jo sen verran pitkään.
No, ens jouluna sitten ehkä.

Yhteistyössä