Tässäkö se sit oli? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä ymmärrän sua. Mulle lapsi on myös arka paikka, vaikka oonkin lapseni isän kanssa niin en kestä yhtään että hänellä joskus menee hermot lapsen kanssa tai että sanoo että ei jaksa kuunnella tämän kitinää.

Toki oman lapsieni kanssa itselläkin menee hermot ja usein. Mutta se rakkaus antaa jotain "suojaa" mitä ei ehkä sellaisella ihmisellä ole, joka ei ole biologisesti lapsen vanhempi.

täynynee tähän vielä kommentoida. Nimittäin tuli jännä käänne tähän keskusteluun. Laitoin miehelle tekstaria vielä perään ja pyysin, että tulee vielä illalla nettiin keskustelemaan asiasta. Annoin myös vaihtoehdon olla tulematta, mikäli asia häntä ahdistaa eikä halua siitä puhua. No, vastauksena tuli, että hänelle jäi meidän avain, voi laittaa postissa tulemaan :=0
Minä ihan "hoo-Moilasena", että mitä vi**ua??!!! Kun keskustelimme, hän sanoi, että oli ymmärätänyt, että haluan suhteen lopettaa!! Melkoista säätämistä ja tulikin mieleen, että haluaakohan tällä "tempullaan" vaan sen, että unohdan alkuperäisen asian. Häneltä on nimittäin tullut kaksi eri versiota makuuhuoneessa tapahtuneelle yhteenotolle lapsen kanssa. Lapsi on vain kertonut tätä yhtä ja samaa: mies tökkäsi häntä sormella vatsaan.

Mutta tässä onkin nyt sit suhde vaakalaudalla ja hiukan mielestäni erin asian vuoksi. Mies on kyllä melko herkästi ollut jättämässä ennenkin, kuulemma hällä menettämisen pelko niin suurta. :/

Huomaan vaan jo tunteeni viilentyvänä tämmöisen säätämisen johdosta :(

No joo, jos on 4kk jälkeen moisia epäilyksiä, ja tuollaista säätämistä, niin puhaltaisin pelin poikki.
Lasten kanssa pitäis kuitenkin olla suht vakaata, ja turha tollaseen show:n lähteä.
Jos on tarkotus, että olette yhdessä, niin kyllä te sitten myöhemminkin yhteen päädytte.
Mikä se toinen versio miehen kertomana sitten oli?

Toinen versio oli, että he "painivat" menemään ja vahingossa jokin osui lasta vatsaan siinä temmeltäessä.
Tosin hän myös sanoi,ettei muista,että lapsi olisi häntä päähän lyönyt.
No, oli miten oli, mutta en usko,että vahingossa voi lasta millään tökätä vatsaan niin kovasti, että se lasta satuttaa.

Mutta tämä "erotaan" episodi on nyt noussut tähän ehkä jopa päällimmäiseksi. Tänään saamme hiukan kasvotusten mahdollisuuden jutella asioista. En kyllä pidä tästä "Matti&Mervi" showsta.

mietin myös, että meneekö tämä tunne ohi, eli voisiko tästä vielä suhde "kukoistua"?
Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä "on-off"-ilmiöstä - voiko tämmöistä lopettaa jos näin sovitaan? Me nimittäin ed. kerralla sovittiin, että se on sitten oikeesti seuraavalla kerralla ero, mikäli tämmöistä tulee vielä esille. Nyt mies vaan vetoaa, että oli ymmärtänyt minut väärin, että haluaisin itse suhteemme lopettaa.

Meidän 4 v kyllä usein v'äittää toisten tekevän "tahallaan" asioita, vaikka hyvin tiedän, että näin ei ole. Eli en kyllä ainakaan meidän (muuten hyvinkin fiksulta) 4-vuotiaalta voisi luotettavasti tiedustella, onko joku aikuinen tehnyt jotain vahingossa vai tahallaan..................................

Alkuperäinen kirjoittaja tä;23364284:
Siis jos MITÄ tulee vielä esille? Lapsen satuttamista vai erolla uhkailua?

Erolla uhkailua. Mielestäni se syö kyllä melko lahjakkaasti suhdetta, tunteita ainakin. Näköjään tahti on se, että kerran kuussa minut "jätetään" tässä suhteessa. :(

mies on kyllä muutoin mukava, seurallinen, huumorintajuinen ja seksikin on todella hyvää. Ei ryyppää ja rellestä. Liikuntaa harrastaa. Eli paljon hyviä puolia. Sillä ajattelenkin itse nyt tarkoin, mitä teen? En halua alkaa eroa väläyttelemään siten miten hän näköjään ruukaa tehdä. Sitten jos ja kun sen sanoin, että se oli tässä, niin tahdon myös sitten sitä tarkoittaa.

Yhteistyössä